2013. március 2., szombat

Tavasz/nyári kívánságlista - smink&körömlakk

Az új sminktrendek közül csak kettő tetszik igazán, de azok nagyon, mégpedig a tusos smink és az élénk ajkak. Ahogy egyre melegebbé válik az idő, úgy használok kevesebb és kevesebb sminket. Nehéz alapozónak nincs értelme, mert lefolyik, a  bonyolult szemfestésnek szintén, mert az esetek többségében úgyis napszemüveg van rajtam. Ennek megfelelően állítottam össze a listámat, inkább a körmökre és az ajkakra koncentrálva.

Arc
Régóta vágyom már a Sleek Face Form palettára - gyönyörű, nyárias színű pirosító, bronzosító és highlighter, tökéletes! Utazásnál nagyon praktikus, nem kell három különböző kompaktot betenni a neszeszerbe. Örülnék, ha a nyuszi meglepne vele.=)


Szem
Két Maybelline terméket válogattam ide, az egyik az új The Rocket szempillaspirál, a másik pedig a zselés tus. Az Essence zselés tusom kezd beszáradni, mindenképp szükségem van egy újra, arra gondoltam, ezt próbálom ki.


Ajak
A készletemben sok élénk rúzs található, ezeket szeretném kiegészíteni. Már tavaly végigsöpört a blogokon a Catrice Oh, Juicy rúzsa, ami egy élénk narancs szín. Akkor nem vettem meg, de most szívesen megvenném. Egy neonpink rúzst is szeretnék, a Maybelline Fuchsia Fever-ét hoztam példának. Hogy egy kicsit szolidabb vizekre evezzünk, az utolsó darab az új Essence Stay Matte Lip Cream-ek egyike, a Velvet Rose.



Körömlakk
Mikor megnéztem Macbarbie07 új videóját, amiben többek között pasztell lakkokat is mutatott, akkor jöttem rá, alig van pasztell lakkom, pedig annyira szépek! Ennek tükrében választottam néhányat az Essence kínálatából, valamint helyet kapott egy mágneses metálszínű lakk is. Régebben volt mágneses lakkom, de nem szerettem annyira, viszont most, hogy kaptam tesztelésre néhány eszközt hozzá, újra szeretnék egy próbát tenni vele.
off to miami!

go bold!

that's what i mint!

hello marshmallow!

witches come true


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése