2013. március 14., csütörtök

Tavaszi esték

Ugyan most a hófúvás zaját hallgatva írom ezt a bejegyzést, de nálam már kitavaszodott. Ennek tükrében készítettem néhány szettet, tavaszi péntek-szombat estéket véve inspirációul. A szoknyás, rövidnacis szettekhez matt testszínű vagy fekete harisnyát vennék, illetve minden szetthez tetszés szerinti kabát választható.


Monochrome

A fekete-fehér az egyik új tavaszi trend, ami egyszerű és nagyszerű, gyakorlatilag az alapdarabokat kell kombinálni egymással. A bőrnadrág-feliratos top-blézer kombót fekete-fehér captoe cipővel és érdekes táskával dobtam fel, a szetthez arany ékszereket adtam. Tökéletes olyan alkalmakra, amikor nincs semmi ötleted, mit vegyél fel, ezzel a párossal lehetetlen mellélőni.


Back to basics

A farmering és a magas derekú sort szuper együtt, egy találó feliratú pulcsival, hangsúlyos ékszerekkel, passzoló táskával és ugyancsak egy captoe cipővel tettem őket érdekesebbé. Beülős programokhoz javaslom inkább, hegyes orrú cipőben komoly kihívás végigtáncolni az éjszakát!

Pastel romance

Romantikus szett pasztell és nude árnyalatokkal. Nincs mit magyarázni, csak annyi, hogy a cipőt ide nekem!=)

Stripes love

A fekete-fehér csíkos minta szerintem az idei top minta, ezért választottam ezt a nadrágot. A fehér blézer és a fekete pumps alapdarabok, hogy ne megint monokróm végeredményt kapjak, egy korallos barack blúzt adtam hozzá, és arany részletekkel egészítettem ki.

Szép estét!

4 megjegyzés:

  1. Én kb 1 hónapja vettem egy csíkos superskinny nadrágot a Zara-ban, aztán itthon vettem észre hogy ez nem is fekete-fehér hanem sötétkék-fehér. Nagyon csalódott voltam, mert úgy gondoltam hogy ezt annyira nem tudnám kihasználni. Vaciláltam rajta pár hetet, aztán visszavittem, szerencsére visszaadták a pénzt, végülis nem volt rajtam :) Ki tudja, lehet még körbenézek pár helyen egy fekete-fehérért. Elég sok szettet ki lehetne vele találni. Ez a te verziód nagyon tetszik, olyan jó kis tavaszias!
    Az a nude hegyesorrú cipő meg nekem is kéne, megosztozunk rajta? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. osztozhatunk!=) fekete-fehér csíkos nadrágért a Mangoba menj, az új katalógusban láttam, meg oda úgyis van Glamour-napos kupon.=)

      Törlés
  2. Úr Isten, az a Sergio Rossi cipő! <3 Gyönyörű! Az első összeállítás, az egy az egyben én vagyok! :) Jó hétvégét Neked! Puszika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye, szerintem is nagyon, hasonlót sem láttam még soha! örülök, hogy tetszik!=) jó hétvégét neked is, remélem felétek valamivel jobb a hóhelyzet, mint nálunk.

      Törlés