2013. március 11., hétfő

Sorozatok mostanában

Elég régen volt ilyen bejegyzés, érdemelt egy frissített posztot a téma, hiszen jött be pár új kedvenc. Szerintem mindet ismeritek, hiszen mind felkapott sorozat. Alapvetően nem nézek sokat, időm sem lenne rá, de jól elvagyok ezzel a néhánnyal. 

Így jártam anyátokkal
Még masszívan tartja magát, szeretem, de igazán vége lehetne. El nem tudom képzelni, mit fognak még húzni rajta egy évadon keresztül... Ettől függetlenül suli utáni röhögéshez-lazuláshoz szuper, Lily és Marshall pedig még mindig tündériek!




Vámpírnaplók
Ezzel rendesen le vagyok maradva, újrakezdtem szeptemberben, most tartok a második évad közepén. Szobabiciklizés közben nézem és csak akkor, ezért haladok vele lassan. De egyébként nagyon szeretem, a jó vámpíros sztorik közé tartozik, van benne vér, egy kis krimi és jó pasik, mi kell még?=D Team Damon, akármit is csinál.

Carrie Diaries
A Gossip Girl véget érésével szükségem volt egy új csajos sorozatra, és imádom! Már írtam róla posztot, csak ismételni tudnám magam. Ja, fogalmam, hogy csinálja, de Sebastian a történet előrehaladtával egyre jobban néz ki.=D

Once upon a time
Ez egy teljesen új őrület, egészen pontosan pénteken kezdtem el. Már túlvagyok a harmadán és jaaaaj, nagyon jó! Tetszik, hogy két szálon fut a történet (valódi és mesebeli világ), szuperek a karakterek és a környezet. Mindkét szál nagyon érdekes, de valamiért jobban leköt a mesefigurák háttértörténetének feltárása, illetve az, hogy kitaláljam, ki melyik mesehős.

Ti miket néztek mostanában? Szívesen fogadok tippeket, mit érdemes!=)

21 megjegyzés:

  1. A Once upon a time-ot én is nézem, imádom!!
    Ráadásul feliratosan,úgy még élvezetesebb, ráadásul az amerikaiakkal egy időben tudom nézni:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is feliratosan nézem, mindent jobban szeretek eredeti nyelven.=)

      Törlés
  2. Ezek közül én a Carrie naplóját és az EGyszer volt hol nem volt-ot nézem.
    Sokszor neki futottam már az Így jártam anyátokkal-t,de nekem nem jön be.
    Ha a vicces sorozatokat kedveled, ajánlom a Guys with Kids, vagy a Rules of Engagement.
    Ezek mellett párhuzamosan nézem a Spartacust, Californication, és a Két pasi meg egy kicsit (de csak mióta Ashton Kutcher van benne)

    Kicsit hosszúra sikerült a mondandóm, bocsi!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a Californicationt sok ismerősöm szereti, ha lesz időm, belekukkantok. és nem baj, ha hosszú, örülök neki.=)

      Törlés
  3. szia. én elég nagy sorozatrajongó vagyok. szeretem a krimis, nyomozós történeteket is, de a kedvenceim egyértelműen a szituációs komédiák. jelenleg amit intenzíven nyomon követek, az az Így jártam Anyátokkal, Agymenők, Pretty Little Liars, Sherlock és Watson, True Blood. de elszeretném kezdeni előlről a Dr. Csontot, a Dr. Houset és a Született Feleségeket is, mert középúton mindegyikkel lemaradtam :( amit nagyon sajnálom, hogy vége lett az pedig A Rejtély, ezt szerintem mindenkinek aki szereti a misztikus, megmagyarázhatatlan, nyomozós dolgokat, kötelező :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a krimiket nagyon szeretjük a családdal, a Sherlock és Watsont együtt nézzük néha (de a szüleim mindig).=) a Született feleségeket én is be akarom fejezni, mert nagyon szerettem, csak valahogy lekopott.

      Törlés
  4. amit még nagyon ajánlok az a Switched at Birth:) meg a Pretty Little Liars bár az új évad elég gyér...

    VálaszTörlés
  5. Én is pénteken kezdtem el a Once upon a time-ot a barátommal. Tovább fogjuk nézni, ez eddig biztos! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én elég gyorsan haladok, nem tudok betelni vele! rég volt ilyen mértékű sorozatkattanásom.=D

      Törlés
  6. PLL-ért kiáltok! kihagyhatatlan, imádom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem valamiért mindig kimaradt, de ha már ennyien mondjátok, hogy jó, el fogom kezdeni hétvégén vagy legalábbis a húsvéti szünetben.=D

      Törlés
  7. A Carrie naplóját és az Egyszer volt hol nem voltot én is nézem,imádom őket. :))
    Még a Kettős ügynökre és a Zöld íjászra is rá vagyok kattanva..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na akkor majd ezeknek is utánanézek.=)

      Törlés
  8. Én is sorozat mániás vagyok. :) Már rengeteget kivégeztem. Kedvencem az Így jártam anyátokkal, Kínos, Modern család, Két pasi meg egy kicsi...és még sorolhatnám. A Carrie Naplóját is elakarom kezdeni, mert sok jót hallottam róla és kíváncsi lettem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kezdd el, szerintem érdemes, jó a sztori, aranyosak a karakterek, meg én szeretem a 80-as évek Amerikáját.=)

      Törlés
  9. Nekem a két nagy kedvencem a Pretty Little Liars és a The Lying Game! Kihagyhatatlanok! Ezeken kívűl még néha nézem a Carrie naplóját, a Revenget,Modern családot,The Client Listet. Nagyon szerettem a 666 Park Avenuet,de sajnos az alacsony rating miatt egy évad után abbahagyták:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oké, hétvégi programom a buli utáni regenerálódáshoz a Pretty Little Liars!=D

      Törlés
  10. én sorozatfüggő vagyok, egyszerre vagy 10-et nézek (lehet, hogy többet), mindegyik kedvfüggő, és mindegyiket imádom:) sokkal végeztem már. a felsoroltjaid közül az Így jártam anyátokkalt nézem, az Egyszer volt...-ot is. valamikor a kezdetekor belenéztem a Vámpírnaplókba, nekem valamiért nem tetszett, dehát mindenki más:)

    amit ajánlani tudok csak: egyik nagy kedvencem, amivel egyszerűen nem lehet betelni (ha szereted a nagyon elvont dolgokat) a Doctor Who.
    aztán imádom még - már végeztem vele sajnos: Szívek szállodája
    és még:
    - Spartacus (zseniális!)
    - Sherlock (Benedict Cumberbatch-el és Martin Freemannel, mégzseniálisabb, azonnal szerelmes leszel:D)
    - The Big Bang Theory (nincs rá szó!)
    - The Walking dead (zombis. sokat láttam már a zombiapokaliptikus dolgokból, de magasan ez viszi a pálmát)
    - Azok a '70-es évek show (nagy kedvencem, ugyanis imádom a hippiket, meg úgy mindennel egybevéve azt a korszakot, érdemes belenézni:)
    - Haven (aaaaah! kihagyhatatlan)
    - Szégyentelenek (hihetetlen társadalomkritika, és humoros)
    - Számkiszervezett (rövid, de kihagyhatatlan)
    - Trónok harca (könyvet is olvastam egészen a harmadikig, fantasztikus, abbahagyhatatlan)

    üpsz, már így is túl sokat írtam, pedig még van néhány:D *nagyonfüggő*
    bocsi ezért a sok dumáért így ismeretlenül :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! jaj, nyugodtan mondhatod máskor is!=) a Sherlockot néztük, mikor ment a tévében és az egész család nagyon szereti.=) The Big Bang Theory-t sok osztálytársam szereti, ha az is ilyen röhögős-lazulós, elkezdem, mert a HIMYM elég lapos újabban. a Trónok harcát is sokan ajánlották, lehet abba is belekezdek.=) és köszönöm az ajánlásokat!

      Törlés
  11. én a Dextert és a Fringe-t tudom ajánlani. Kicsit elütnek a többiek ajánlataitól, de Dex egyszerűen eszméletlen. :P a Fringe pedig.. hát ritkán láttam ennyire jó sorozatot, elgondolkodtató, humoros, van benne szerelem is, és szerintem kihagyhatatlan!
    A Dr. Csontot én is elkezdem lassan, nekem csak és kizárólag letöltés jöhet szóba, mert tévét hónaponta 2-3x nézek. Jaaaaj és majd elfelejtettem! Sírhat művek!! (Angolul Six Feet Under, ha jól tudom) Nekem ez a legeslegesleg. Másodszorra megyek végig rajta, most a második évadnál járok.

    VálaszTörlés