2013. március 6., szerda

Outfit - A Thousand Years

Március elsején úgy döntöttem, tavasz van és pont, úgyhogy elpakoltam a hosszú csizmát és a télikabátokat, elővettem a félcipőket és a ballonkabátot, de a színek tekintetében még maradtam a megszokott sémánál. Általában fekete-fehér-nude-piros vonalon mozgok, ma is ezeket a színeket használtam.


A csíkos minta idén jött be, ez a felső viszont egy ezeréves darab. Imádom a fekete-fehér csíkos mintát, mindenképp szeretnék egy függőleges csíkozásosút is. A piros farmer örök kedvenc, ahogy a ballonkabát is, amivel eddig csak annyi bajom volt, hogy túl hosszú az ujja, de már felvarrtuk, úgyhogy tökéletes! Az ékszerekről is szót ejtenék, úgy emlékszem, mindig csak ezüst ékszerekkel láthattatok a blogon. Viszont újabban az aranyat jobban szeretem, úgyhogy elő is kerestem a régi ékszereimet, órámat, most ezeket  hordom. A szett egyébként suliban volt rajtam, igazából a farmer-póló páros felturbózott verziója.



Borzas is szerepelni akart <3 br="">

Legyen szép napotok!

12 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos! Szerintem nagyon illik hozzád ez az összeállítás! Nekem ma jutott eszembe, hogy kellene egy ballonkabát, mert az előzőt szerintem már használhatatlan.
    Borzas pedig egy tünemény! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, a kutya nevében is!=) Akkor go for it, egy ballon mindig jól jön!

      Törlés
  2. húú te nem fogytál véletlen? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is változott valami a múltkori óta

      Törlés
    2. Na, akkor látszik az edzés eredménye ezek szerint, de jó!=)

      Törlés
    3. reméltem, hogy nem fogalmaztam bunkón, csak tényleg látszik a változás :)

      Törlés
    4. jaj, dehogyis, örültem neki!=)

      Törlés
  3. Csini vagy! :) Jól áll Neked a piros! Én is most vettem egy ehhez hasonló farit!:*

    VálaszTörlés
  4. Szia Apolka :) nem akarok indiszkrét lenni, de érdekel, hogy nem zavar-e az életedben és az öltözködésedben hogy nagyok a melleied??:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!=) Na ezzel most megfogtál, igazából hangulatfüggő. Alapvetően elvagyok vele, annyi, hogy nehéz inget vennem, meg vigyázok a ruhák kivágásával, van pár kivágottabb ugyan, de általában nem dobom ki, amim van, kicsit feszengek akkor Bár lehet ez csak a saját hülyeségem.=)

      Törlés
  5. A köves karkötő véletlenül nem az a mokkakő, amit tőlem kaptál? :)

    VálaszTörlés