2013. március 16., szombat

Outfit - Márciusi hó

Hogy őszinte legyek, nem gondoltam volna, hogy március közepén havas háttere lesz az outfit képeknek... Annyira lehangolt ez az időjárás, több program is elmaradt miatta. De legalább most süt a nap, talán jövő hétre már minden visszaáll a normális kerékvágásba.
Nem sokszor mutatok hasonló szetteket a blogon, ennek oka az, hogy nem igazán szeretem a sportcipőket. Mindenből próbálok elegáns, nőies alternatívát találni, viszont ma ismerősökhöz mentünk volna (hangsúly: volna, 2 km után visszafordultunk, olyan rossz még mindig az út) és a cipőt úgyis leveszem alapon a régi Nike cipőmet vettem fel. Már több, mint 3 éves, mégis kifogástalan állapotban van, pedig régebben sokat hordtam. A többi részlet is praktikus, mint a cipő: egyszerű farmer, fekete póló és nagy, hosszú pulcsi, ami egyértelműen az előző szezon vétele, imádtam a mínuszokban. Újdonság az óra. Meséltem már, hogy az utóbbi időben az aranyat preferálom, úgyhogy rendeltünk egy órát. Vateráról van, szállítással együtt kb. 3000 Ft volt. Persze nem igazi arany, és kicsit talán giccses a kövekkel a szélén, de nekem nagyon tetszik.
Ó, és nemsokára végre eljutok fodrászhoz, már kezelhetetlen a hajam.=( Arran gondolta, most nem vágatom nagyon rövidre, épp csak a lenövéseket, így a fazon marad, csak hosszabban. Mit szóltok?



Pulcsi: Takko
Póló: H&M
Farmer: Levi's
Cipő: Nike
Óra: Paidu
Táska: Graceland (Deichmann)

9 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz a taska!!!persze az egesz outfit is!!!
    http://ladybirdcastle.blogspot.ro/

    VálaszTörlés
  2. édes az a kis tatyó is,de az óra is klassz :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű az a táska! :)

    http://imfanni.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. köszönöm lányok!=) a táska egyébként az egyik legjobb barátnőm érdeme, tőle kaptam ajándékba!=)

    VálaszTörlés
  5. Az óra tényleg jó vétel volt, nagyon szép :)
    Milyen divatos lett mostanság sportcipőt venni a nőies darabokhoz, már annyi helyen láttam, hogy még a végén én is beszerzek egy újat. A régebbi edzőcipőimet nem nagyon tudom elképzelni a mostani ruháimhoz. Amúgy a cipődről jó lett volna még egy részlet kép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!=) Nálam amúgy tuti nem lesz rendszer ebből, suliba biztos nem veszek fel sportcipőt, de ilyen lazább programokhoz simán. Ja igen, készült közeli, de kilátszott a fehér zoknim, azt meg úgy nagyon prolinak éreztem és inkább nem tettem ki.=D

      Törlés
  6. Nagyon jó a pulcsi, én is nézegettem, de gondoltam, márciusban már minek vegyek pulcsit :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Hát én decemberben vettem, akkor aktuális volt, de igazad van, most már tavaszra kell venni új cuccokat.=)

      Törlés