2013. március 20., szerda

Outfit - Hurts like Heaven

Nagyon örülök, hogy újra süt a nap, olyan rossz volt a hétvégi havazás! Na de szerencsére újra (és remélhetőleg nyárig végleg) elő lehet venni a tavaszi a darabokat, a világos színű ruhákat. Suliba volt rajtam ez a szett egy hosszú napon, fontos volt tehát, hogy kényelmesen öltözzek fel, az összkép mégis csinos legyen.
Télen furcsának éreztem volna felvenni a rózsaszín farmeromet, amit tavaly vettem a Tally Weijlben, de mostanában újra szívesem hordom, ezúttal a kedvenc kötött, krémszínű pulcsimat választottam hozzá. Imádom egyébként, remekül variálható darab, már volt is vele outfit. Akkor hosszú, medálos lánccal viseltem, most köves statement nyaklánccal.
A cipőt múlt szerdán kaptam, meleg barna, velúrbőr bokacipő alacsony sarokkal - tökéletes mindennapi cipő, felüdülés a sok fekete mellé. Egyébként a Krokkoban vettük, leárazva.
Hosszú kihagyás után feltöltöttem a szettet Lookbookra, a linket itt találjátok hozzá.=)







Legyen szép estétek!

7 megjegyzés:

  1. Olyan jó a hajad így, hogy megnőtt! Remélem nem akarod levágatni, bár tudom rövidhaj párti vagy :)
    Ezek a pasztellek nagyon jók együtt ebben az outfitben, annyi észrevételem lenne csak, hogy megnéztem volna úgy is, hogy a statement nyakláncot a legrövidebbre veszed úgy, hogy pont a pulcsi nyakánál lógjon ;)

    VálaszTörlés
  2. uh nagyon jó ez az összeállítása, a nadrágod meg ahw. szerelem <3

    VálaszTörlés
  3. Szuperül összeválogattad a szettet! Csodás ez a cipő-nadrág-pulcsi kombó :)

    VálaszTörlés
  4. próbálam nemrég egy hasonló nadrágot.
    borzalmasan állt.:D
    Te csinos vagy benne:)

    VálaszTörlés
  5. valamiért nem tudok egyenként válaszolni, úgyhogy most egyben lesz.;)
    Fanny: köszönöm!=)

    Panni: köszi, örülök, hogy tetszik.=)

    Lidia: haha hétfőn megyek fodrászhoz vágatni!=D de most nem sokkal rövidebbre, csak a hátulja nagyon csúnyán le van már nőve. a nyakláncnak sajna ez a legrövidebb hossza, de már gondolkoztam rajta, hogy lecsípek a láncból.

    Anne: én is imádom, úgy örülök, hogy újra tudom hordani.=)

    Adrienn: köszönöm! igen, szerintem is szuperek együtt, örülök, hogy neked is tetszik.=)

    Rami: köszi szépen!=)

    VálaszTörlés