2013. március 17., vasárnap

NOTD - Első körömdíszítés =)


Nem vagyok az a típus, aki hosszasan bíbelődik a körmeivel, általában csak kifestem valamilyen színre és kész, maximum húzok rá egy csillámos réteget vagy matt fedőlakkot. Nemrég kaptam az Essence-től egy Nail Art decoration kit-et, ami különféle díszítő elemeket tartalmaz, most a kis holo rombuszokat próbáltam ki. Az alap egy Essence Show your feet körömlakk (13 iced mint frappé, babakékbe hajló menta),a még kicsit nedves lakkba szórtam a díszítőelemből, majd száradás után több réteg fedőlakkot használtam. Ezen a téren bőven van mit tanulnom, de remélem, azért tetszik!=)


4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett!:)

    pamacs-ka.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Huuuu ilyen szint kerestem!köszi:-D
    Szerintem szép fedőlakkal ez a szin

    VálaszTörlés
  3. köszi, örülök, hogy tetszik!=) majd próbálkozom még ezekkel a kis díszítőbigyókkal, mert szerintem is szuperek.

    VálaszTörlés