2013. március 3., vasárnap

NOTD - Carrie&Mr. Big

Az Essence-Justin Bieber játék miatt a múlt héten kaptam egy kis csomagot, benne néhány dologgal az új szortimentből, köztük volt ez a megújult Nail Art Twins páros is. Mivel tavasszal és nyáron a szokásos piros és bordó lakkot általában pinkre cserélem, nagyon örültem neki és azonnal ki is próbáltam persze.=) Az alaplakk, Carrie egy igazi hot pink árnyalat, két rétegben tökéletesen fed és elég sűrű, míg a fedőlakk, Mr Big sötétrózsaszín csillámokat tartalmaz, de látszik benne kék, piros és zöld is, gyönyörű! Sajnos a képek nem adják vissza olyan jól a csillogást, élőben sokkal szebb. Minden körmömre tettem a csillogóból, gondoltam, ha már holnap hétfő és földrajzdolgozat, legalább valamivel feldobom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése