2013. március 23., szombat

I ♥ Spring TAG

A Youtube-on elég gyorsan elterjedt ez a tag, én Ingridnél láttam először és azt gondoltam, jó lenne megcsinálni a magyar változatot. Lefordítottam tehát a kérdéseket, van, amin alakítottam is egy kicsit. Ha van kedvetek, töltsétek ki Ti is!

1. Mi a kedvenc tavaszi körömlakkod?
Ilyenkor leginkább pinket használok, a legújabb kedvenc az Essence Carrie lakkja.

2. Mi a kedvenc szájra való terméked tavasszal?
Az eredeti kérdés must have lip colort ír, így tudtam a legértelmesebben lefordítani. Kettőt hoztam, az egyik az Essence Stay Matt Lip Cream Velvet Rose árnyalata, amit nagyon sokszor viselek. Tesztet itt olvashattok róla. A másik egy új NYC rúzs az Expert Last családból, mégpedig a Flirty nevű szín. Halvány fényű, kékes tónusú világos rózsaszín, szerintem nagyon szép.


3. Mi a kedvenc tavaszi ruhadarabod?
Ugyan az eredeti kérdés konkrétan ruhára (dress) kérdez rá, de gondoltam, kibővítem a válaszadási lehetőségeket. A kedvenc tavaszi ruhadarabom tehát a farmerdzsekim, amit ezer éve kaptam, már nem is emlékszem, honnan, de elég hamar a szekrény mélyére került. Később már nem is tetszett, mert ronda strasszkő gombja volt és strasszokból kirakott virág a gallérján. Aztán egyszer csak ihletet kaptam, leszedtem a strasszokat, kicseréltük a gombokat, és most már a kedvencem! A szabása blézerszerű, bátran hordom kabát alá is.

4. Mi a kedvenc virágod?
Tulipán! Fehér vagy piros.

5. Mi a kedvenc tavaszi kiegészítőd?
Az új Paidu órámat választottam, mióta megvan, csak ezt hordom. Önmagában, de karkötő mellett is szuper.

6. Melyik az a tavaszi trend, ami a legjobban tetszik?
Divatban az egyik a fekete-fehér, a másik a pasztell vonal, utóbbit alkalmaztam a legutóbbi outfit posztban.=)
Sminkben pedig az élénk rúzsok a kedvenceim, amikor csak az ajkakon van hangsúly.

7. Mi a kedvenc tavaszi gyertyád vagy egyéb illatod?
A reggeli levegő illata, imádom!

8. Mi a kedvenc parfümöd tavaszra?
A karácsonyra kapott Puma Flowing parfüm, friss, virágos, édes, tökéletes tavaszra.

9. Milyen a tavasz ott, ahol élsz?
Jelenleg meglehetősen hideg.=D Egyébként jellemző, hogy süt a nap, mégis hűvös van, főleg így márciusban. Májusra viszont már simán kabát nélkül indulok el reggelente.

10. Mit szeretsz a legjobban a tavaszban?
A szép időt, a divatot, hogy mindenki mosolygósabbá válik, hogy kivirul az egész világ, a virágokat, hogy egyre közelebb van a nyár... Imádom a tavaszt!

11. Szoktál tavaszi nagytakarítást végezni?
Őszinte leszek, nem igazán!=D

12. Mik a terveid tavaszra, el fogsz utazni valahova?
Még nem alakult ki teljeskörű program, de jövő csütörtökön felugrunk Budapestre elintézni ezt-azt.

Legyen szép napotok!

4 megjegyzés:

  1. tokre jo hogy vidàm vagy a kèpeken :):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi!=) pedig ez a kép kora reggel készült.=D

      Törlés
  2. :)) én is ilyen parfümöt kaptam karácsonyra, imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mostanában kezdtem jobban használni, és annyira jó!=)

      Törlés