2013. március 7., csütörtök

Essence Stay Matt Lip Cream

Az Essence tavaszi szortimentjéből természetesen egy ajakcuccra csaptam le elsőnek. Magát a termékfajtát már ismertem külföldi videókból, szerettem volna kipróbálni én is. Négy árnyalatban lehet kapni, én a 01 Velvet Rose-t választottam.

A csomagolása olyan, mint a Stay With Me szájfényeké, csak a kupak ezüst és nem fekete. Henger alakú, masszív, jól záródik. Az applikátor olyan, mint a legtöbb szájfényé, ami pluszpont, mert a Stay With Me szájfényeknek elég fura az applikátora, hengeres-íves, nem kényelmes használni.
A lip cream állaga valóban nagyon krémes, de szerencsére ez nem megy a tartósság rovására. Az illata isteni finom, édes, engem valamilyen krémes tortára emlékeztet. Könnyű eloszlatni, félmattra szárad, ezért fontos, hogy hidratált ajakra vigyük fel. A szín ajakon sokkal lágyabb, mint a swatchon, inkább olyan, mint a tubus képén, meleg tónusú világosrózsaszín. A tartóssága jó, az ivást kibírja, az evést nem, viszont van egy hatalmas hátránya, nagyon csúnyán kopik. Az ajak közepén és szélén tapasztaltam leginkább kopást, a belső felére viszont rászárad az anyag, a végeredmény nem túl szép látvány.

Az apró kopásbeli hibától eltekintve azonban szuper termék, többször is használtam a héten. Az ára is jó, 649 Ft-ba kerül. A többi három szín közül -nude, pinkes-bogyós, piros- ez utóbbi izgatja a legjobban a fantáziámat, hiába, imádom a piros ajkakat! Nem kizárt, hogy meg fogom venni. Elsőnek azért választottam ezt, mert a téli élénk rúzsok után tavasszal előnyben részesítem az ilyen finom színeket.

Ti már próbáltátok?

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Tehetnél fel egy képet, hogy milyen a szádon, tudod before after... nekem hasznos lenne. Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Épp írok egy sminkes posztot, amiben ez szerepel.=)

      Törlés