2013. március 10., vasárnap

Avon Planet Spa Török Termál Rhassoul Agyagos Arcmaszk

Az Avon arcápolási termékeivel elég love/hate kapcsolatom van. Mindig alaposan átgondolom, utánaolvasok az adott terméknek, mielőtt megrendelem, ami ennek függvényében nem is csoda. Ám nemrég akciósak voltak a Planet Spa maszkok, mindössze 620 Ft-ba kerültek, gondoltam, ha esetleg allergiás vagyok rá, nem bukok nagyot, ezért megrendeltem a legszimpatikusabbat, a török termálos arcmaszkot.

A tubus és a papírdoboz is, bár a vaku miatt a képen narancsosnak tűnik, igazából matt vörösesbarna, agyagos színű, ezzel is utalva a hatóanyagra. Mindkettőn olvasható az összetevők listája és minden egyéb tudnivaló. 75 ml-t kapunk, én egy hónapja használom hetente 1-2 alkalommal és bőven van még belőle.

Azért választottam ezt, mert a leírás szerint puhítja és regenerálja a bőrt, csökkenti a faggyútermelést, összehúzza a pórusokat, és eltávolítja az elhalt hámsejteket, így az én zsíros bőrömre ezt találtam a legmegfelelőbbnek. Az állaga jól kenhető, de szerintem kicsit ragacsos. Az illata megosztó lehet, mert elég édes és fűszeres, nekem nagyon tetszik. A színe hasonló a tubuséhoz, világosbarna. A hatóidő kb. 5 perc, akkor kell lemosni, mikor a krém már rászáradt a bőrre, fehéres színűvé változva. Lemosás után tiszta érzést hagy maga után, nem szárít.

A rendszeres használattól valóban kevesebb pattanásom, mitesszerem lett, főleg a homlokomon érzem a hatását, és úgy vettem észre, a pórusaim is kevésbé látszanak. Örülök, hogy megvettem! Teljes áron szerintem 1500-1600 Ft körül lehet (most nincs nálam katalógus).

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én nemrég lettem Avon tanácsadó, és ha esetleg allergiás vagy a termékre, akkor nyugodtan visszaviheted, mert van rájuk garancia. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Wow, ezt nem is tudtam, köszönöm az infót!=)

      Törlés
    2. nincs mit. :)) nem is értem, hogy miért nem mondják. :D

      Törlés
  2. Nekem is meg van ez a pakolás és imádom. Heti egyszer használom, nagyon jó hatással van a bőrömre :)

    http://norasbeautylife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Szia! örülök, hogy legutóbb láttam nálad a tesztet, most én is rászántam magam, mert a Clean&Clear Morning Energy mattitó bőrradírjával nagyon ráfáztam. :( szerencsére Glamour-kuponos vásárlás volt, talán 700ftot buktam vele. De végeredményben annyira kiszárította a bőrömet, hogy helyenként már fehér volt, mint foszlás előtt. Azóta nem mertem semmit az arcomra kenni, pedig elég problémás, zsíros. Most remek akció volt az Avonnál, az első arcmaszk 1299, a második 299ft. Hát rendeltem egy Törököt, és egy Thai pórustisztítót. Remélem beválik!

    VálaszTörlés