2013. március 26., kedd

A tökéletes fürdőruha nyomában

Ismét nem az időjáráshoz igazodik a témaválasztásom, de nem tehetek róla, olyan szinten a tavasz és a nyár körül forognak a  gondolataim, hogy nem tudom befogadni az újabb havazást. Pedig most is épp szakad, szerencsére hétvégére már egy cseppett jobb idő ígérkezik... Na de elég is a felesleges szóból, ma a nyaralás, a strand és a fürdőruhák a téma!

A fürdőruhaválasztás hogyanjait nem írnám most le, hiszen amennyi ember, annyi alkat, stílus, ízlés. Más nevében nem tudok nyilatkozni, viszont a sajátomban igen! A megfelelő fürdőruhának nálam sok szempontnak kell megfelelnie. Akár egyrészes, akár kétrészes, a jó tartás és erős pántok kötelezőek, nem szeretném a bikinifelsőmet a nyakamban látni csúszdázáskor. Maga az anyag is legyen erős, ne csússzon szét a csomó, valamint fontos, hogy ne legyen átlátszó. Személy szerint a francia fazonú alsót jobban szeretem a normálnál. És a szín!  Amiket először megnézek az üzletben, biztosan élénk, nyárias színűek: rózsaszín, korall, piros-fehér vagy kék-fehér csíkos, türkiz, ugyanakkor a klasszikus fekete is jöhet.

Körülnéztem a neten és válogattam néhány darabot, amit szívesen elfogadnék.
Asos
 Tökéletes a felső és az alsó formája, tetszik a szín. Nincs mit ragozni, imádom!
Triumph
 Nagyon szép a színátmenetes megoldás, a naplementére emlékeztet. Létezik még kékben is, de ez a narancs-barna szerintem jobb, különlegesebb.
H&M
 Többször volt már a H&M-ből fürdőruhám, lehet, hogy ismét innen választok. Egyedül a pánt lehetne vastagabb.
Asos
 Aranyos ez a retro fazon, bár kötve hiszem, hogy rajtam is ilyen jól mutatna, mint a modellen, mindenesetre tetszik.
Asos
Elegáns, feldobják a masnik, szép a színösszeállítás... Szívesen viselném! 
Asos
 Ilyen színű volt a tavalyi fürdőruhám. A fazon nem tetszik, viszont a színt imádom!
Asos
 A fekete-fehér csíkos trendet el lehet vinni a strandra is. Szeretem a csíkos mintát, ezt a darabot el tudnám képzelni piros-fehérben, kék-fehérben is.
Asos
 Örök darab, már ha mondhatjuk ezt egy fürdőruhára. Tökéletes fazon, klasszikus szín, mi kell még?
Asos
 Egyszerű, de mutatós, így néz ki nálam a nagybetűs EGYRÉSZES FÜRDŐRUHA.
Asos
A piros az egyik kedvenc színem, ilyen formában is! Talán szőkéknek szerencsésebb választás. 
Asos
Ugyanez a színösszeállítás már szerepelt, az előző kék-drapp bikini párja. Ez jobban tetszik, szerintem jobb a kialakítása. 

Ti már megtaláltátok a tökéletes darabot?

2 megjegyzés:

  1. A naplementés verzió nagyon hangulatos,de ez az utolsó, Asos betétkombinációja is nagyon trendi.
    Én a múlthéten vettem egy ciklámen-szürke-fekete mintásat, tavalyi maradék termékként egy nyírbátori kiárusításon. De a nyárig még egy váltót biztosan beszerzek.
    Köszi a tippeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szívesen! nekem volt egy élénk korall darabom a H&M-ből, de sajnos kinőttem, még keresem az igazit, remélem nemsokára megtalálom.

      Törlés