2013. február 8., péntek

Újabb mini vásárlás

A legvégére azért engem is legyűrt a leárazások hatalma.=) Kedden voltam körbeszaladni a kedvenc üzleteimet, hátha van valami érdekes. Mondanom sem kell, a cuccok többségét vagy így is drágának találtam, vagy mérethiány volt (ezért hagytam ott egy szép bakancsot a Promodban. igazi bőr volt, 5000 Ft, de sajnos 39-től felfelé volt méret), vagy nem tetszett. Elmentem a Zarába is, ahol azért sikerült találnom valamit, és szerencsére nyárra való holmit.

Instagramra már tettem ki képet erről a szandálról, de mivel ez az első tényleg brutális sarkú cipőm, gondoltam, megér egy bejegyzést. Egészen pontosan 13 centi magas sarka van, kb 3-4 centis platformmal. A belső talprész bőr, a felső pedig művelúr. A színe miatt jól variálható, szerintem szolid felsőrészekkel és nem túl rövid alsókkal fogom viselni. A pánt miatt szuperül tartja a lábat, itthon már sétálgattam benne, és egész kényelmes, már amennyire egy ilyen szandál kényelmes tud lenni.=D
Nem vettem meg rögtön, de végülis nem bántam meg, hogy elhoztam. Az ár sem volt vészes szerintem, 14000 Ft helyett került 5000 Ft-ba, ami szerintem teljesen jó, kínaiban is ennyiért lehet normális szandált venni. Ami miatt nagyon örülök neki, az az, hogy gyakorlatilag kész a tavasz-nyári cipőkollekcióm. Időtálló magassarkúim vannak, színesek úgyszint, a sarum jó még, a telitalpú szandálomra ugyan ráfér egy javítás, de hordható, van balerinacipőm, bulizós szandálom, és kész is vagyunk!

Ti mit csíptetek el a leárazások végén?

7 megjegyzés:

  1. Brutális a sarka, de tetszik :) Bár az én ízlésemnek jobban tetszene a teljesen fekete, de ígyis jó :)

    VálaszTörlés
  2. húúúúúúúúúúúúúúúúú :) tényleg brutális sarka van, de nagyon-nagyon jól néz ki :D :)

    VálaszTörlés
  3. Uhh, nagyon dödös ez a cipő, remélem szerepelni fog egy outfit-es bejegyzésben. :D
    Új olvasód vagyok, imádom a blogod. :)
    Nézz be hozzám is :) http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. na, de jó, hogy nektek is tetszik lányok!=)
    outfit természetesen lesz vele, amint lehet szandált hordani!

    VálaszTörlés