2013. február 22., péntek

Tavasz/nyári kívánságlista - kiegészítők&cipők

A héten nagyon rápörögtem a nyár témára, úgy néz ki, megvan a programom, nyilván azonnal elkezdtem alaposabban körülnézni a fast fashion láncok kínálatában, letöltöttem travel guide-ot a telefonomra, gondolhatjátok, mennyire örültem a mai havazásnak!=D Most azokat a cipő - és kiegészítőtípusokat szeretném megmutatni, amiket vagy amikhez hasonlót tervezek beszerezni. A ruhás részt itt találjátok, az utolsó részben pedig majd egy kicsit a sminkekről írok, illetve arról a pár dologról, amit szeretnék.

Kezdjük a táskákkal! A shopperek még mindig hódítanak, ami nem is csoda, mert nagyon praktikusak. Szükségem lesz majd egy naaaaagy táskára a nyáron, úgyhogy egy világos színű műbőr darabot mindenképp veszek. Az elvárásaim nem nagyok, megfelelő méret és viszonylag stabil fenék. Lehet díszített, de anélkül is megvagyok, a pontos színárnyalat mindegy. Az első Mango, a többi H&M.
A másik terv egy szintén világos  clutch, ennél csak az a lényeg, hogy ne legyenek benne lakkos elemek, mert azt utálom. Ez a H&M például egész jó, tavaly is volt hasonló, de a Reservedben is láttam jót.





Ékszereknél sincs gyökeres változás, a statement darabok maradtak, csak a nyakláncok mellé bejöttek a fülbevalók is. Nekem nagyon tetszik az ötlet, hiszen nekem rövid hajam van, amikhez a nagy fülbevalók tökéletesek, van is jónéhány ilyenem, de hosszú hajúaknak is kedvez a trend, mert nyáron sokan kötik/kontyozzák fel a hajukat a meleg ellen. Szóval fülbevalókat és nyakláncokat szeretnék, a karkötők most háttérbe szorultak nálam.=) Az első kettő H&M, a többi Asos.








Nemrég említettem, hogy gyakorlatilag nincs szükségem már új cipőre, hiszen vettem magas sarkú szandált és balerinacipőt is. Amit viszont nem utasítanék vissza, ha jó áron futok bele, az egy captoe magassarkú. Ez például Mango, de a Reservedben is láttam.

Végül pedig, napszemüveg. Itt nem ragaszkodom trendekhez, a klasszikus wayfarer fazonon kívül a cicás és a nagy, kerek forma tetszik. Előbbi már van, de szegény gyengélkedik, úgyhogy kell egy másik. Mindkettő Mango.



1 megjegyzés: