2013. február 17., vasárnap

Tavasz-nyári kívánságlista - ruhák

Végignézegettem a trendeket a következő szezonra, körülnéztem a kedvenc üzleteim honlapján és kiválasztottam, miket szeretnék beszerezni az új szezonra. Lesznek még hiányzó alapdarabok a listán, de új, most bejövő dolgok is. Összességében felemás érzéseim vannak az új trendekkel kapcsolatban. Van, ami nagyon tetszik, mint a keleti minták, a csíkok, a fekete-fehér vonal vagy a csipke, de van, ami egyértelműen nem, például a bomberdzseki vagy az edzőcipő utcára való hordása. Most csak ruhákat mutatok, legközelebb az ékszerek kerülnek sorra.
Egyébként szerintem látjátok, hogy a kedvenc üzleteim közül a Mango új kollekciója tetszik a legjobban, a Glamour-napokon az lesz a fő célpont.

Fekete-fehér
A páros, ami sosem hibázik. Lehet egymással is viselni, minta részeként, de öltözhetünk csupa fehérbe is. Az egyik kedvencem az új irányzatok közül, alapból sem hordok túl sok színt, általában feketét, fehéret, szürkét, farmert, nude-ot és pirosat, szóval ez nekem kapóra jön.
Mango

Mango 
H&M
H&M

H&M

Minták
A Dolce&Gabbana csíkos szettjei után én is beleszerettem a csíkos mintába, valami fehér-más színű csíkosat mindenképp beszerzek. De idén mindenféle print jöhet, szép ázsiai, szokásos virágos, de akár valami különleges is, mint például a viharos Asos ruha. Egyébként a legeslegjobb print szerintem a Dolce&Gabbana római katonás mintája selyemruhán (csak sajnos még mindig nem vagyok az unokahúga egy focistának se).
Mango 
Mango

Mango 
H&M

H&M

Asos

Asos - ezt leggings-el viselném
Színek
Kékek és rózsaszínek, élénk és púder verziókban - mind jöhet! A kékkel még barátkozom, alapvetően szeretem, de a rózsaszínek, korallok felé inkább nyúlok, nem tudom, miért. Szerintem leginkább póló formájában fogom őket hordani, de a ruha is nagyon tetszik, kérdés, jól áll-e.
Mango

Mango

Mango

H&M
Mango

Csipke
Imádom a csipkét, ennek ellenére csak egy ilyen darabom van, egy nude betétes fekete csipkeruha. Ezen sürgősen változtatni kell! Egy csipkefelsőt mindenképp beszerzek, de lehet, hogy ruhát is, mindenképp fehérben vagy valamilyen púderszínben.
H&M

Egyebek
Ide olyan dolgok tartoznak, amik nem feltétlenül egy szezonra szólnak. Ilyen az alap farmer, kell a váltás a Levi's-em mellé, ugyanis kifogytam a másikat juhéééé.=D Aztán rövidnadrág, mert enélkül nincs nyár, és végre találtam szellemes feliratos pólókat! Az összes jöhet. Minden a Mango-ból van, a pólókat mindenképp meg is nézem itt, a többi igazából opcionális.
Az idei beszerzőkörutamon külön blokkot fogok szentelni a tökéletes fürdőruha megtalálásának. Szeretnék egy fekete egyrészest, szép pántokkal, jó kialakítással és dekoltázzsal. Merem remélni, hogy nem a lehetetlenre vállalkozom. Ez a H&M darab például egészen tetszik.






Ti miket szeretnétek az új szezonra?

5 megjegyzés:

  1. Szia, szupi a blogod! :) A 270. olvasód lettem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik!=)

      Törlés
  2. Szia Apolka!

    Szeretném a segítségedet kérni, mert nagyon megtetszett az oldaladon egy púderrózsaszín ballonkabi. 2011. április 3-án írtad a blogot, amiben találtam.Örök kedvenc, nem csak tavaszi=) címmel írtad. Mark and spencer a márkája. Nagyon szeretném megvenni,de a neten nem találtam sehol. Légy szíves segíts nekem!

    Mesi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Mivel már két éve írtam a posztot, az a kabát valószínűleg már nem kapható, de a helyedben a Reserved-ben és az Orsayben néznék körül.=)

      Törlés