2013. február 5., kedd

Mini haul tavaszra

Habár nagyon szeretem az őszt és a telet, örülök, hogy már február van, hamarosan beleugrom az új kollekciókba, megint lesz trendösszefoglaló poszt és kívánságlista. Alig várom, hogy újra ujjatlan topokat, blúzokat, szandált, rövidnadrágot, miniruhát hordjak! A kívánságlistám még nem állt össze, de már most lehúzhatok róla egy dolgot, a balerinacipőt.

Egyszer volt eddig balerinacipőm, amit rongyosra hordtam, megjárta Csehországot is. Aztán sosem találtam megfelelőt és feledésbe is merült nálam, mert azt gondoltam, nem áll jól. Időről időre felpróbáltam párat mindig, mondván, mennyire praktikus darab, de sosem találtam az igazit, egészen tegnapig. Anyukámmal elmentünk bevásárolni, és azon a soron, ahol a hiperek vannak Győr szélén, van egy Family Center egy Humanic Outlettel. Kíváncsiságból bementünk és nem távoztunk üres kézzel.=)

Egy hatalmas alapterületű üzletről van szó, rengeteg olcsó cipővel előző kollekciókból. Az én méretemben (37) is akadt pár, de igazán nagy választék 39-től felfelé volt. Mindenféle cipőt lehetett találni, most persze főleg csizmákat, bokacsizmákat, félcipőket és klasszikus magas sarkúkat, de volt egy csomó balerinacipő, és elvétve pár magas sarkú szandál. Itt találtam rá a tökéletes balerinacipőre. Az anyaga tiszta bőr, a színe is tetszik, hogy ilyen világos, és a legjobb, hogy van tartása és viszonylag széles. A legeslegjobb azonban az ára: eredetileg 16990 Ft-ba került, ennyiért szerintem rá sem nézek, de mi 3990 Ft-ért hoztuk el! Ez szerintem szuper ár egy valódi bőr cipőért. Anya egyébként egy nagyon szép, barna S. Oliver oxfordot vett, 19990 Ft helyett 6990-ért.

Ha győriek vagy Győr környékiek vagytok, mindenképp nézzetek be!

Ti hogy álltok a balerinákkal? Hordtok ilyen cipőt?

1 megjegyzés:

  1. èn szeretem,de nekem nem àllnak jol.vagyis a ludtalpas làbaimnak nem kènyelmes viselet.ennek ellenère nèha hordok ilyet:)
    ez nagyon tetszik,tokre jo kis szine van:)

    VálaszTörlés