2013. február 2., szombat

Januári kedvencek

Hihetetlenül gyorsan eltelt a január, olyan gyorsan, hogy észre sem vettem, pénteken néztem is nagyokat, hogy jéé, már február van! Mint ahogy minden hónap elején, most is összeszedtem a kedvenceimet. Sminkelés és öltözködés szempontjából is a rutinoké volt a főszerep ebben a hónapban, sokszor készítettem ugyanazt a bevált sminket és legtöbbször a farmer-póló-pulcsi-lovaglócsizma összeállítást választottam. Az internethiánynak köszönhetően nagyon sokat olvastam, lent látjátok majd, miket.

Kedvenc parfüm
Karácsonyra kaptam ezt a Puma Flowing parfümöt. Annak ellenére, hogy milyen pici az üvege, elég sok van benne és friss, virágos az illata. Energikus, fiatalos illat, feldobja a téli napokat.


Kedvenc smink
Régóta megvan ez az Essence négyes paletta, aminek a pontos neve 05 To die for. Mostanában fedeztem fel újra, szuper reggeli gyors sminkek elkészítéséhez. A csillogó bézs színt használom a mozgó szemhéjamra, a csillogó barnával mélyítek, a fehér a kiemelőszín. Ki szoktam hozzá húzni a vízvonalamat fekete szemceruzával (Aden), amit a matt barnával fixálok a szempillatőben. Szintén egy újrafelfedezés az Essence I love style tusa, ha tusos sminket készítettem, ezt használtam, de sajnos ki fogják vonni a forgalomból, úgyhogy be kell majd szereznem néhány utánpótlást, ha találok valahol.
Szintén régi darab a Max Factor krémpirosítója (Soft Murano), természetes, piros szín, sokszor vettem elő.

Kedvenc ruhadarab
Fent már említettem, hogy meglehetősen egyszerűen öltözködtem januárban, a kedvenc darabom a farmer mellett ez a takarószerű, indiánmintás, színes pulcsi volt, amit még a decemberi Takko leárazáson csíptem el.

Kedvenc körömlakk
Már készült a H&M Antique gold lakkjával poszt, nem is ragozom tovább, még mindig a leggyönyörűbb lakknak tartom, amit valaha láttam!

Kedvenc könyvek
Most csak könyveket hoztam film és sorozat helyett, cserébe jó sokat. El kellett foglalni magam valahogy január közepén, hát így tettem, azon kívül, hogy olasz valóságshowkat és Afrika-kupát bámultam a tévében. Egyáltalán nem hasonló könyvek, csak annyi a közös bennük, hogy mindegyiket nagyon szerettem!
Az Abigélt láttam már filmben (szerintem mindenki ismeri a klasszikus hat részes sorozatot), még kisebb koromban el is kezdtem, de nem nagyon értettem, most viszont két nap alatt elolvastam. Alapból szeretem a második világháborús témájú regényeket, ez is nagyon tetszett. Érdekes volt olvasni az akkori bentlakásos iskola életéről, a titkokról, hogy egy 14 éves lány hogyan éli meg mindezt. Ajánlom mindenkinek!
A szingli fejvadászt a legjobb barátomtól kaptam karácsonyra. Ez egy több részes sorozat, már most keresem a következő részt. Egy harminchoz közeli, csőd szélén álló nőről szól, aki beáll fejvadásznak a nagy nyereség reményében. Szerencsétlenségére a megkeresendő ügyfél az a pasi, akinek tizenéves korában "eladott egy csokis fánkot". Lendületes, érdekes krimi Szex és New Yorkos hangvétellel, lövöldözéssel és robbantással. Imádtam.=)
A Spagetti és húsgombóc címe alapján a szokásos olasz szerelmes-kajálós történet, de nem az, hanem krimi, olasz származású amerikaiakkal, szemét volt iskolatárssal, családi vállalkozás étteremmel és szerelemmel természetesen (a "prince charming" pedig a leírás alapján egy az egyben Martin Caceres, ami fura, mert a könyv 2004-ben írodott, amikor ő még egy montevideói utánpótláscsapatban játszott. na mindegy). Azért tetszett, mert egyáltalán nem olyan, mint amilyenre számítottam, nem kiszámítható, és a végén receptek is vannak!
És az utolsó, ami még folyamatban van, az Egy tiszta nő. Néhány éve kaptam ajándékba, de csak most került elő. Angol klasszikusokhoz hűen nem túl pörgős, ellenben gyönyörűek a leírások, érdekes a történet, eddig nagyon tetszik.

4 megjegyzés:

  1. jo az essence az biztos:-)
    nekem is volt anno puma parfumom nagyon szeretem a puma illatokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem ez az első, de egyszer megszagoltam drogériában a Jamaicát, az is tetszett.=)

      Törlés
  2. Óh, az Abigél nekem is nagy kedvenc! Én hangoskönyvként "olvastam", és a narrátor annyira jó, ad egy pluszt a már amúgy is remek történetnek.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na az szuper! nekem a hangoskönyvek eddig kimaradtak, de Púderfelhő Andi írta egyszer a blogján, hogy hangoskönyvre fut, lehet majd kipróbálom én is valamivel.=)

      Törlés