2013. február 24., vasárnap

Intimissimi katalógus 2013 tavasz

A héten hallottam az Intimissimi szuper újrahasznosító akciójáról, miszerint vissza lehet vinni akármilyen márkájú fehérneműket, ruhákat, amikért cserébek kuponokat kapunk, egy melltartóért 900, egy pizsiért vagy felsőruháért 600, egy bugyiért pedig 900 Ft-ot érőt. A kuponokat a kiállítástól számított fél éven belül, teljes árú termékekre lehet beváltani, mégpedig úgy, hogy a kuponok értéke ne haladja meg az ár 20%-át. Szerintem szuper kezdeményezés, jó ok a selejtezésre, és az Intimissimi nagyon szép, jó minőségű fehérneműket, ruhákat kínál. Az ár sajnos nem alacsony, de 20% kedvezmény is számít. Pénteken vittem el néhány kinőtt holmit, és kaptam egy katalógust is. Gondoltam, megmutatom a kedvenceimet, hátha segítek valakinek a választásban, hiszen az Intimissimiben könnyű elveszni a bőség zavara miatt.=)

A levendula-menta összeállítású csipkés szetten már az üzletben megakadt a szemem. Kifinomult és bájos, elsőre a franciás jelző jut eszembe róla.
Már az elején lelövöm a poént, nekem ez a sötétkék, elegáns szett a kedvencem, ugyancsak csipkével (mondunk ilyet egy fehérneműre, hogy elegáns?). Tetszik a forma, a kidolgozás és a masnis díszítés.
Ez a kis egyszerű piros sem rossz, aranyos, feldobja a fehér dísz, és a piros fehérnemű állítólag szerencsét hoz!=)
Két hálóinget mutatok, mindkettő puha pamutanyagból készült, kis csipkével és masnival díszítettek. Nekem nagyon kényelmesnek tűnnek, az otthon chillelős, ágyban maradós hétvégék kiegészítői kifinomult formában.


A végére egy csipkehátú felső maradt, ilyesmit szeretnék is venni majd, nem is feltétlenül innen, a csipkeőrület miatt nem hiszem, hogy ne lenne olyan üzlet, ami ne forgalmazna hasonlót.

Ti szoktatok az Intimissimiben vásárolni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése