2013. február 26., kedd

Helia-D BB krém

Már néhány éve hódítanak a piacon a BB krémek, amik ugyan eredetileg Koreából származnak, lassan nincs olyan nyugati márka, aminek ne lenne a kínálatában BB krém. Ez utóbbiakról általában mindenhol rosszat olvas az ember, ezért is lepődtem meg, mikor a magyar Helia-D márka BB krémjét sokan dicsérték. Gondoltam, ideje egy újabb próbát tennem a BB krémekkel (nyár elején volt Missha Perfect Cover mintám, de sajnos nem igazán vált be), úgyhogy, mivel az ára is mellette szólt, megvettem.

A termék fekete papírdobozban érkezik, amin angolul és magyarul is olvashatóak a tudnivalók, összetevők. A tubus külseje gyakorlatilag ugyanilyen. Nekem a világos árnyalat van meg, 50 ml krémet kapunk.


Amit írnak róla:
"Többfunkciós, hidratáló, bőrszínkiegyenlítő nappali arckrém UV szűrővel. A krém segít, hogy az arc bőre egyenletes színű legyen, kiegyenlíti az apróbb bőrhibákat, eltünteti a piros foltokat. Fűzfakéreg kivonat tartalma gyulladáscsökkentő hatású, míg a krémben lévő shea vaj a hosszantartó hidratálást biztosítja. Mattosító hatású. A 20 faktoros UVA/UVB szűrő védi a bőrt a napsugarak káros hatásaitól. A krém bőrtápláló B5 provitamint és E-vitamint tartalmaz."

Az én véleményem: az állaga meglehetősen sűrű, de nem ragad, jól eloszlatható a bőrön úgy is, hogy nem teszek alá külön hidratálót, de kipróbáltam úgy is, ez esetben könnyebben siklik. Én szeretem hidratáló nélkül, bőven elég az, amit a BB krém nyújt, de akinek normál/száraz bőre van, inkább kenje fel előtte a szokásos arckrémét, ha úgy érzi, szükséges. A fedése közepes, pont olyan, mint a leírásban: kiegyenlíti a bőrszínt, eltünteti az apróbb hibákat, de a nagyobb pattanásokra már kell a korrektor. Azonnal mattít, ez kb. 4-5 óráig megmarad, ami egész jó arány az én zsíros bőrömhöz képest. Könnyű viselni. A nap során enyhe kopást figyeltem meg. Meg kell említenem az illatát, édes-citromos, nekem nagyon tetszik!
Előtte - ne kérdezzétek, miért tartom így a kezem! =D

Jól láthatóan kiegyenlítette a bőrömet, nem ütnek át az erek

Összességében teljesen korrekt termék, mindent betart a leírásból, szeretem használni. Hatalmas pluszpont mellette az ára, teljes áron 1700 Ft, de én kisebb akció keretében 1500 Ft-ért vettem. Mindenkinek ajánlom, akinek zsíros-kombinált bőre van, vagy akinek ez lenne az első BB kréme és nem akar sokat költeni rá.

4 megjegyzés:

  1. Esetleg meg tudnád mondani,hogy a fedése van olyan mint a Garnier olajmentes BB-nek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt sajnos nem próbáltam, de Timi írt róla egy posztot nemrég (http://www.crystalmakeupstudio.com/2013/02/garnier-bb-krem-kevert-borre-teszt.html) és az alapján szerintem igen, van olyan a fedése!

      Törlés
  2. Szia! Tudnál. segíteni hogy hol lehet ezt kapni? esetleg DM-ben?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igen, a DM-ben lehet kapni, még mindig 1500 Ft-ért.=)

      Törlés