2013. február 14., csütörtök

Essence-Justin Bieber játék + smink

Már a Facebookon is írtam, hogy az Essence nemrég szerződést kötött Justin Bieberrel, ami sok közös promóciót és kollabot von maga után. Első körben el kell hogy mondjam, szerintem helyes lépés volt az együttműködés, a célcsoport, a tizenéves korosztály ugyanaz, a csinos kinézet és a rajongás pedig összefügg, például egy koncert formájában!

Az első gyümölcse ennek a kollaborációnak már megszületett, ugyanis tegnaptól az essence.eu-n, hétfőtől a Music FM-en és péntektől a Viva TV-n páros belépőjegyet lehet nyerni szállással és utazással Justin birminghami, február 27-i koncertjére. Ez egy rajongónak hatalmas élmény lehet, úgyhogy ha te nem is vagy az, lehet szólni tesónak, unokatesónak, ismerősnek, szerintem bárki JB-fan nagyon örülne ennek a lehetőségnek.

És hogy én hogy jövök a képbe? A válasz egyszerű, ugyanis köztünk, bloggerinák között is sorsolnak egy páros jegyet, én is játszom.=D A feltétel annyi, hogy készítsünk egy sminket Justin Bieber's girl témában. Mikor megkaptam az e-mailt a feladattal, rögtön elkezdtem törni a fejem, mit készítsek. Mindenképp valami finomat, amerikai tiniset szerettem volna, az inspiráció Macbarbie07 alias Bethany volt, aki köztudottan nagy Justin Bieber-rajongó, elképzeltem, vajon ő milyen sminket készítene, ha elmenne egy koncertjére. Ez lett belőle: porcelánbőr, babás pirosító, fényes bézs-barna alap (Essence Quattro 05 To die for), közepesen vastag, cicás tusvonal (Essence I love style), ívelt szempillák és babarózsaszín szájfény (Essence Stay with me 01 Me&my icecream). Hétköznapra és alkalomra egyaránt viselhető, akkor is, ha fotók is fognak készülni (például a hóesésben az én esetemben=) ).





6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a smink, mondjuk, ha fizetnének sem mennék el egy Justin Bieber koncertre ;P, de ez már mellékes kérdés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi!=) btw voltam a szalagavatótokon, jó volt a műsorotok!;)

      Törlés
    2. Háháá, de jó :) köszi :)

      Törlés