2013. február 11., hétfő

Élvezd a Valentin-napot - pasi nélkül is!

Sokak számára a Valentin-nap és az azt megelőző időszak kész kínszenvedés. Nem csoda, hiszen egy picit is ingatag lelket könnyen lelombozhat a sok szívecse, meg páros ajánlat, nyálas Facebook kiírások, Instagramon posztolt ajándékok, hogy a suli folyosóján csókolózó párokról már ne is beszéljünk. Jó, a nyavalygást hagyjuk abba rögtön az elején, a Valentin-nap körüli felhajtást túl lehet élni egyedül is, sőt!
Idén nekem sincs Valentinom (na nem mintha lett volna akár egy Valentin-nap is, amikor lett volna, de majd eljön az én időm is.=D), úgyhogy adok pár tippet.

A Valentin-nap csütörtökre esik idén, ami ilyen szempontból azért is jó, mert nem áll rendelkezésre egy egész hétvége az önsajnálatra semmilyen formában (megszaladt tequila és társai). Ettől függetlenül a délután szabad, úgyhogy remek alkalom egy filmezős-pletykálós csajos délutánra a szintén szingli barátnőkkel, de ezt ugyanúgy meg lehet ejteni az előtte lévő napokban. Némi ennivaló, valami film, amit szerettek, jó sztorik és a jókedv garantált! Most újra elkezdtem nézni a Szex és New Yorkot, én azt ajánlom, mert lehet folyamatosan, egymás után nézni a részeket, de stílusosan mehet a Valentin-nap is, csajos-beszélgetős délutánhoz tökéletes.
Ha egyedül töltöd a 14-ét, remek alternatíva a szépítkezős délutánra: arcpakolás, hajpakolás, körömlakkozás, minden jöhet, ami megszépít, laza sorozatokkal és friss magazinokkal. Mindig jól jön egy ilyen szertartás, de ha másnap mész bulizni, akkor hatványozottan, hiszen tudod, eleve ápolt hajból biztosabb frizura, szép bőrre jobb smink készíthető.
Senki nem akadályozza meg, hogy vegyél magadnak Valentin-napra valamit: akár egy szép virágot a szobádba, egy kis doboz bonbont, de nem muszáj klasszikus ajándéknak lennie, futhatsz még egy utolsó kört a téli leárazásokon is. Ajándékot kapni mindig jó, ha magadtól, hát magadtól!

Ami engem illet, a Valentin-nap környékén feltörő "milyen gáz vagyok, hogy nincs pasim, bezzeg xnek meg ynak van" érzés ellen mi mással védekeznék, mint a Bajnokok Ligájával? =D Nekem tökéletesen megfelel Valentin-napi ajándéknak, ha Martin Caceres csinál egy olyan gól-mezlevétel kombinációt, mint ősszel. (Link ITT. Érdemes megnézni, szerintem bomba a srác.)

A kedvenc vloggereim szuper videókat csináltak a témában, hármat emelnék ki. Bethany egyik videója sminkes-hajas-ruhás, némi transzformálással (vastag harisnya a ruhához, rövidnadrág helyett hosszú) teljesen rendben van minden. A másik tulajdonképpen egy DIY videó, az is ötletes, plusz én nagyon szeretem a mi kell ehhez vagy ahhoz az eseményhez típusú videókat, és a második fele ennek is olyan. Itt és itt tudjátok megnézni őket. Ingrid videójában a smink tetszik legjobban, szerintem ki is fogom próbálni. 

Nektek van valami tervetek Valentin-napra vagy natúr csütörtökként kezelitek?

10 megjegyzés:

  1. Gyulolom a valentin napot.semmi ertelme.ez is egy uzleti fogas es lehuzas...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát marketingfogásnak sem utolsó, az biztos. de legalább akciós a csoki!=D

      Törlés
  2. Engem annyira nem hat meg a Valentin napi őrület. Kapcsolatban veszünk egymásnak valami apróságot (de semmi szívecskés, csicsás baromság), vagy rendelünk egy pizzát; ilyesmik. Egyedül meg minek rápörögni erre.. Van aki szereti van aki kapcsolatban sem tartja, azért ez mégsem egy karácsony pl. Ahol tényleg szomorú, ha valaki egyedül tölti....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyetértek, minap weheartiten találtam ezt a képet, és tökéletesen igaz. http://weheartit.com/entry/52157212/via/fann_csuri

      Törlés
  3. én kapcsolatban vagyok, de így is elég baromságnak találom:) ez is csak egy átvett szokás...Mi megbeszéltük, hogy nem fogunk egymásnak tárgyi ajándékot venni, sőt nem is fogunk nagy jelentőséget tulajdonítani a csütörtöknek főleg mert mind ketten tanulunk és inkább hétvégén szoktunk együtt lenni. Én péntek délután sütök muffint(egyszer már sütöttem de a hiányos matek tudásommal és a figyelmetlenségemmel sikerült fél kg cukrot meg lisztet beletenni XD) szóval most szigorúan anya felügyelete mellett fogom véghezvinni, meg más dologgal is meglepem de az sem kerül pénzbe inkább élményt ajándékozok...;P

    Szingliknek pedig fel a fejjel nincs semmi se veszve!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hajrá a muffinhoz!=) egyszer egyébként én is elrontottam a túl sok cukorral, konkrétan folyt meg odaégett, de könnyen bele lehet jönni.

      Törlés
  4. Nekem van barátom és meg is szoktuk ünnepelni a Valentin napot. Egymásnak adunk valami kisebb ajándékot, hétvégén pedig vacsizni megyünk, ha minden igaz :)
    Szerintem egyébként aranyos szokás, de csak akkor, ha az év további 364 napjában sem mellőzzük a barátunkat/barátnőnket.
    Szingliként pedig önostorozás helyett inkább nem foglalkoznék vele, vagy egy a posztban említett csajos napot tartanék, vagy örülnék annak, hogy a környezetemben lévő emberek boldogok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jó szórakozást Nektek!=) persze, hiszen pl. az anyukánkat sem csak anyák napján kell szeretni. én amúgy általában örülök, ha valamelyik ismerősöm boldog, van két osztálytársam, akik együtt vannak, és annyira örültünk a lányokkal, mikor összejöttek.=)

      Törlés