2013. január 24., csütörtök

Téli buli - mit, mivel, hogyan?

Ha követitek a blogot Facebookon, tudjátok, hogy két hétig nem volt internetünk, ezért nem posztoltam eddig. Nagyon hiányzott a blog és az egész online világ, reggelente negyed óra jutott belőle a Mekiben suli előtt egy kávé mellett, de legalább elolvastam három könyvet, elkezdtem egy negyediket és bepótoltam az egész éves tévénézésemet.=D Kitaláltam egy csomó posztötletet is, amit gőzerővel fel is fogok tenni, be kell hozni a lemaradást, nincs kifogás! A mai poszt témáját a hétvégi programom ihlette.

Szombaton ugyanis megyünk ünnepelni az egyik barátnőm szülinapját, és amint fixálódott a program, rögtön elkezdtem agyalni, mit vegyek fel. Miközben a szekrényemet túrtam, jutott eszembe, erről akár készülhetne egy bejegyzés is!
A téli elmászkálás, bulizás öltözködés szempontjából azért is nehezebb, mert sokkal kötöttebb és nem csak a szó szoros értelmében. Míg nyáron akárhova mész, egy ruha-szandál kombináció tökéletes, úgy télen nem mindegy, városban mászkálás lesz-e, váltogatva a beülős helyeket, egyenesen a diszkó a cél, esetleg előtte egy kocsma, bár vagy valami. Próbáltam több stílusban csinos, de kellően meleg szetteket készíteni. A szoknyás vagy rövidnadrágos outfitekhez fekete pamutharisnya szuper, ezt nem tettem oda egyenként, illetve, ha szükséges, lehet hasznosítani a színben megfelelő nyári spagettipántos topokat a felsőrész alá, a plusz réteg melegen tart.


Peplum love

Peplum love by apolkaa featuring uniqlo
Ez a szett gyakorlatilag bárhova alkalmas, kivéve olyan helyekre, ahová az ember nagyon ki szoktak öltözni. Szeretem az ilyesmi bokacsizmákat, magas sarkú, de kényelmes, lehet benne sétálni és táncolni.  Hogy adjak hozzá eleganciát, szatén topot választottam a burgundi nadrághoz.


Basics

Basics by apolkaa featuring burberry
Hasonló az előzőhöz, csak bőrnadrággal, amit egyébként mostanában jobban is szeretek, mint a farmert. Inkább beülős programhoz javaslom, a díszített nyakrész miatt nem is kell sok ékszer.


Studded party

Studded party by apolkaa featuring sport shirts
A rövidnadrág harisnyával-bokacsizmával való téliesítése csak nemrég jutott eszembe, ezért rögtön készítettem egy ilyen szettet is, blúzzal és blézerrel. Színeit tekintve nagyon téli, csak egy kis arany és némi fehér töri meg a feketeséget, de természetesen lehet bármelyik darabot színesre cserélni.


New favourite: leather skirt

New favourite: leather skirt by apolkaa featuring a linen sweater
Kötött pulcsiban bulizni? Miért ne? Kapj fel hozzá egy pörgős bőrszoknyát, hangsúlyos nyakláncot, bokacsizmát, kistáskát és az alapdarab új arcát mutatja meg! A platformos bokacsizma azért praktikus, mert nem fog alulról beázni a cipőt és nem fogsz felfázni.


Elegant night

Elegant night by apolkaa featuring topshop
Szokás szerint a végére hagytam a kedvencemet, ami ez a különleges, ruhás szett finom ékszerekkel és szőrmekabáttal. Nem a legmelegebb, ezért csak akkorra ajánlom, ha háztól házig közlekedtek, nincs sok gyaloglás, és a helyszín megfelelően fűtőtt. A ruha alá érdemes egy vékonypántos topot venni, ami nem látszik át, és ha ez kevés, egy vastag pulcsi is mehet a szőrme alá, hiszen úgyis be lesznek adva a ruhatárba.

Rég volt outfit poszt, úgyhogy ha lesz rá lehetőségem, megmutatom, én mit viseltem szombaton!=)
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése