2013. január 26., szombat

Outfit - Diplomaosztó

A mostani hétvégém programokban gazdag, hiszen tegnap este apukám szalagavatójára mentem, ma délelőtt a családdal a nagynéném diplomaosztójára, és amint vége a műkorcsolya EB szabadprogramjának, rögtön elkezdek készülődni az esti bulira, az egyik barátnőm szülinapját megyünk ünnepelni. Az ünnepségen és az utána következő ebéden ezt viseltem tehát.

A ruha a legeslegnagyobb kedvencem az egész ruhatáramban, még tavaly tavasszal vettem a H&M-ben, és abszolút megérte, viselhető hétköznapi és alkalmi stílusban, lehet övvel vagy anélkül hordani. Most burgundi, vékony övet választottam hozzá, és mivel nagyon hideg van, vastag fekete harisnyát és lovaglócsizmát. Ezt a kabátomat szerintem még nem is láttátok, hetedikben kaptam és nagyon szeretem, leginkább a gallérrésze miatt. A táskát viszont már mutattam, az egyik kedvencem, szerintem este is ezt fogom magammal vinni.


Ruha: H&M (régi)
Öv: New Yorker
Harisnya: Calzedonia
Lovaglócsizma: Deichmann (régi)
Szőrmesál: Orsay (régi)
Kabát: egy belvárosi butik
Táska: Reserved (régi)

Mit gondoltok?

8 megjegyzés: