2013. január 7., hétfő

Max Factor Eye Brightening szempillaspirál

Azt tapasztaltam, hogy dúsító szempillaspirálból sokkal több van, mint hosszabbítósból, pedig én, ha lehet, inkább ez utóbbit részesítem előnyben, ugyanis a szempilláim nagyon dúsak, viszont rövidek. Mindig nagyon örülök, ha találok egy kellően hosszabbító darabot, ezért is szerettem meg annyira a Max Factor új szempillaspirálját. Eredetileg arra lenne hivatott, hogy a benne található pigmenteknek köszönhetően kiemelje a szemünk színét. Ebből én ugyan nem sok mindent vettem észre, mégis nagyon jó spirálnak tartom.

A csomagolása nekem tetszik, fekete-fehér arany fénnyel, ugyanis ez a barna szeműeknek való példány. Jó kézbe venni, kényelmes a használata. A mennyisége átlagosnak mondható, 7,2 ml.

A keféje hasonló, mint az Xperience spirálé, műanyag, viszonylag sűrű sörtéjű. Pont megfelelő mennyiségű festéket vesz fel. Mint fentebb írtam, szerintebb inkább hosszító, mint dúsító spirál. Az eredmény nem lesz drámai, de nekem nagyon tetszik. Ívelni nem ível, ezt a képen is látjátok majd, ezért előtte javasolt a szempillagöndörítő használata. Nagyon tetszik a formulája, hogy nem nehezíti el a pillákat, nem érzem, hogy van rajtuk festék, még több réteg után sem.
Előtte
Utána
Az árát nem tudom pontosan, de egy Max Factor spirál általában olyan 3000 Ft körül mozog, szerintem ez is akörül lehet. Ha egy inkább természetes hatású, mégis tartós szempillaspirált kerestek, érdemes tenni vele egy próbát!

Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. óó, nagyon szép! :) kár hogy ilyen drága :(

    VálaszTörlés
  2. szia! nagyon természetes, szinte nem is tűnt fel, csak hogy íveltebb lett! ér valamit benne a pigment? Annapanni

    VálaszTörlés
  3. Szia! Felfelé tekintve jobban láthatnánk mit is tud ez a spirál.. így nem sokat ér szerintem... :( semmi nem jön át ebből.

    VálaszTörlés