2013. január 28., hétfő

H&M Golden bouquet testvaj teszt

Karácsonyra kaptam az egyik barátnőmtől egy H&M-es testvajat, nagyon örültem neki, ugyanis mindig testápoló tejeket használtam, de egy ideje szerettem volna kipróbálni egy vajat is. A H&M kozmetikumok terén nincs nagy tapasztalatom, egy körömlakkom, egy szemhéjpúder palettám és két testvajam (ez és egy mini, amit kézkrémnek használok) van, de összességében minddel elégedett vagyok. Lássuk, ez hogy teljesít!

A termék egy közepesen nagy, óarany színű, gömb alakú tégelyben érkezik, aminek a teteje olyan, mintha csiszolt kő lenne. Nekem tetszik, elegáns, jó kézbevenni, viszont szállításra nem alkalmas.


A tetőt lecsavarva egy műanyag lapocskához jutunk, azt eltávolítva pedig magához a testvajhoz. Az állaga valóban vajas, zsíros és sűrű, könnyen kenhető. Az illata nagyon finom, édes és nőies, viszont rajtam nem túl tartós. Könnyen és gyorsan beszívódik, nem hagy ragacsos érzetet maga után. Mivel egy gazdagon hidratáló készítményről van szó, nem kell sok belőle, cseresznye nagyságú pont elég. Az én bőröm télen nagyon ki tud száradni, ez viszont remekül hidratál, nagyon megszerettem.

Az árát sajnos nem tudom, de a H&M kozmetikumok egyáltalán nem drágák, így érdemes tenni egy próbát akár ezzel, akár más H&M testvajjal. Teljesen korrekt termék jó áron, ajándékba is mehet, de akkor is, ha még sosem volt testvajad, de szeretnéd kipróbálni (ilyenkor célszerű nem rögtön a legdrágábbal kezdeni, mert ha esetleg nem jönne be neked a vajas állag, nem lesz nagy a veszteség).

Próbáltatok már H&M kozmetikumokat?
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése