2013. január 2., szerda

Decemberi kedvencek

Üdvözöllek titeket 2013-ban! Az év első posztja egy rövid visszatekintés lesz, mégpedig a decemberi kedvenceim. A december nálam főleg tanulással és a karácsonyi készülődéssel telt. Voltam többször moziban, színházban, pihentem, dolgoztam, szóval mozgalmas hónap volt, a január azért nyugisabb lesz. Lássuk, miket szerettem nagyon decemberben!

Kedvenc parfüm
Egyértelműen a Bécsben vásárolt Laura Biagiotti Laura parfüm. Imádom az illatát, virágos, kicsit púderes, nekem nagyon tetszik. Szerencsére találtam egy webáruházat, ahol van ilyen, úgyhogy a jövőbeni újravásárlással sem lesznek gondok.


Kedvenc sminkek
A tél beköszöntével rákaptam a highlighter használatára nem csak a szemöldökcsonton, hanem az arcomon is. Nagyon szeretem ezt a Catrice darabot, gyönyörű, diszkrét arany fénye van, ráadásul kábé elfogyhatatlan, ugyanis 10 grammos.
A Max Factor szemszínkiemelő spirálját nagyon megszerettem az utóbbi időben, szépen hosszabbítja a szempillákat, ami nálam a legfontosabb követelmény egy szempillaspirálnál.
A számra leginkább bordós árnyalatokat használtam, a Max Factor 05-ös ajakfilce halványabb, míg az Avon Temptress rúzsa erősebb, de ujjal eldolgozva finomítható a végeredmény. De szívesen vettem elő ezt a lilás színű szájfényt is.

Kedvenc körömlakk
A Maybelline Colorama 108-as lakkja a tökéletes arany körömlakk, többször is használtam. Mindenképp ki szeretnék próbálni még néhány színt ettől a márkától.

Kedvenc ruhadarab
Ezt a krémszínű, kötött pulcsit sokszor hordtam, jól mutat farmerrel, színes nadrággal és szoknyával is. Outfitben ITT találkozhattatok vele. Nagyon szeretem, igazi téli alapdarab!

Kedvenc kiegészítő
Arany-fekete statement nyaklánc. Szép, és bármilyen egyszerű ruhát, felsőt feldob.

Kedvenc film/sorozat
Sok filmet láttam ebben a hónapban, de a Hobbit tetszett a legjobban! A könyvet még nem olvastam, de  így is érdekes, élvezhető volt a film, annál is inkább, mert az egyik törp annyira jól nézett ki! Ez most lehet, hogy hülyén hangzik, de tényleg így volt!=D Láttam még néhány karácsonyi filmet (Igazából szerelem, Reszkessetek, betörők!, Poirot karácsonya, Karácsonyi ének), meg az Alkonyat befejező részét, ezek is tetszettek, de a Hobbit volt a legjobb!

Kedvenc zene
Most inkább ezt mutatom a könyv helyett, még mindig Harry Pottert olvasok.=) Az Igazából szerelem zenéje nekem összekapcsolódik a karácsonnyal, természetesen most is előkerült a lemez, ezt hallgattam csomagolás közben.

Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. a maybelline lakkok nagyon jók, én a sötétkéket ajánlanám neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi a tippet, majd megnézem, főleg, hogy szép sötétkékem nincs is!=)

      Törlés