2012. december 9., vasárnap

Novemberi kedvencek

Úgy döntöttem, visszahozom a kedvences posztokat, nem csak azért, mert szerettem őket csinálni, hanem azért is, mert egy olvasónak is érdekes, mit használ vagy hord egy blogger rendszeresen. A sminkek közül általában csak a színes termékeket fogjátok látni, vagyis azokat, amiket gyakran cserélgetek, mindig lesz ruha és kiegészítő is. Lássuk tehát a novemberi kedvenceimet!

Kedvenc parfüm
A tél közeledtével egyre többször használok édes, fűszeres illatokat, ezért sokszor került elő a Gabriela Sabatini Private Edition parfümje. Nagyon erős illatú, elegáns, nőies parfüm. Csak hideg időben használom, nyárra és tavaszra sok lenne, de most tökéletes!


Kedvenc sminkek
Smink téren nem voltam kísérletező, általában élénk száj-egyszerű szem kombinációt választottam, A Max Factor Masterpiece krémes szemhéjfestéke egy újra felfedezett termék, vékonyan feltéve, ujjakkal elmaszatolva mindenféle alap nélkül egész nap tartós, mutatós smink készíthető vele. A Catrice arany szemhéjkrémével már láthattatok sminket, általában ezzel a kombinációval hordom. A Max Factor Colour X-Pert szemhéjtusáról majd érkezik rendes teszt, egyelőre legyen elég annyi, hogy ha tusra van szükségem, ezt választom. Az utolsó smink egy Max Factor piros ajakbalzsam, aminek átlátszó piros színe van, finom illata, és szuperül hidratál. Akkor viseltem, ha valami pirosat szerettem volna, de soknak éreztem aznapra a rúzst.

Kedvenc körömlakk
Tavaly kaptam szülinapomra ezt a H&M Cherry körömlakkot. Nagyon szép a színe, és ahhoz képest, hogy H&M-es, elég tartós is, szeretem.

Kedvenc ruhadarabok
A bőrnadrágom volt a legtöbbet hordott nadrágom ebben a hónapban, nekem sokkal kényelmesebb, mint egy farmer, és különlegesebb is. Outfit itt található vele. A tyúklábmintás ruha tavaszi kollekciós H&M, vastag fekete harisnyával, lovaglócsizmával és vékony bordó övvel csinos és meleg téli szettet alkot.

Kedvenc kiegészítő
Apple fülbevaló, amit a legjobb barátnőmtől kaptam szülinapomra. Fából készült, ötletes, imádom.=)

Kedvenc film/sorozat
Elkezdtem újranézni a Vámpírnaplókat, amiből anno az első évadot láttam, de a másodikra már nem jutott időm. Szobabiciklizés mellé tökéletes, pörgős, nem túl nyálas sorozat, és nemsokára az első évad végére érek.

Kedvenc könyv
Megint egy újrakezdés.=) Eszembe jutott, hogy mennyire rég olvastam Harry Pottert, úgyhogy nekiugrottam az elejétől. Most a harmadik résznél járok, és tök érdekes úgy olvasni, hogy már tudod, mi lesz a vége, mi miért történik.

Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Nahát, én is Harry Potter újraolvasást tartok, és én is a harmadiknál tartok, és valóban olyan érdekes így, hogy ismerem a történetet végig! Igaz, már a legtöbb kötetet sokszor olvastam, vagyis az első négyet biztosan, de a többit nem, azt hiszem, de az utolsót biztos, hogy csak egyszer. Az első kettőt tavaly-tavalyelőtt olvastam újra, és így, hogy végül is, évek óta nem olvastam már ezeket a köteteket, annyira jó visszatalálni ebbe a világba! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, én sem olvastam már őket évek óta, és tényleg olyan jó visszatérni hozzá!=)

      Törlés