2012. december 11., kedd

NOTD - Arany

A múlt héten voltam a Rossmannban egy kis körmös vásárláson, ugyanis már szükségem volt egy fedőlakkra és szerettem volna egy arany körömlakkot. Sajnos igazi aranyat találni nehéz, ne legyen csupa glitter, túl ezüstös fényű, még állagra is feleljen meg... De megtaláltam, méghozzá a Maybelline pulton, az új csomagolású Colorama lakkok között. Egészen pontosan ez a 108-as számú példány, egy szép, fényes, sárgás arany árnyalat. Az állaga meglehetősen híg, két-három réteg kell a fedéshez, közepes lassúsággal szárad.
Péntek este lakkoztam, a képeket szombat délelőtt készítettem, és ma pont ugyanígy néznek ki a körmeim! Ezt az új fedőlakknak tudom be, ami az Essence Quick Dry. Nevével ellentétben én nem tapasztaltam, hogy meggyorsítaná a száradást, cserébe gyönyörű a fénye, ami tartós is!
Örülök mindkét új szerzeménynek, a következő arany manikűrt pedig piros glitteres lakkal fogom feldobni.
 


1 megjegyzés: