2012. december 30., vasárnap

Mit vegyek fel Szilveszterre?

Akár házibuliban, akár hivatalos szórakozóhelyen, akár otthon vagy bárhol máshol töltöd a Szilveszter estét, szerintem a megfelelő szett már emel a hangulaton! Ez persze programfüggő, így készítettem többet is: házibuli, elegánsabb és lazább szórakozóhely, barátokkal városban mászkálás és otthoni barátos találkozó, ami nem minősül bulinak (az elején =D).
Simple party

Simple party by apolkaa featuring set of bangles
Ez az egyszerű szett bevethető minden olyan buliban, ahol nem kell nagyon kiöltözni. Kényelmes, mégis csinos és divatos a galléros blúz-bordó nadrág páros a sötétkék blézerrel. Kiegészítőnek kellően nagy borítéktáskát és sok karkötőt választottam.


New Year's Eve in the city

New Year's Eve in the city by apolkaa featuring skinny pants
Az előzőhöz hasonló összeállítás, itt a farmert bőrnadrágra, a magassarkút pedig lapos, szegecses bakancsra cseréltem. A bő szabású, flitteres póló szuper választás szilveszterre, ha van ilyened, mindenképp vesd be!


Sparkle night

Sparkle night by apolkaa featuring a slip dress
Szórakozóhelyre vagy házibuliba is alkalmas a kék, arany csillogású ruha, ami annyira különleges, hogy nem is kell mellé sok körítés: fekete leggings vagy harisnya, nude bokacsizma és statement nyaklánc. 
Little lady

Little lady by apolkaa featuring a wide brim felt hat
Elegáns eseményre való szettek következnek, az első egy szolid, galléros ruhás, amit masnis táskával, piros tűsarkúval és fekete kalappal dobtam fel. A kalaptól vális igazán különegessé, ezért inkább ilyen témájú házibuliba javaslom, hogy egész este a fejeden lehessen, egy zsúfolt diszkóban ez nem túl kényelmes.

Glamour & chic

Glamour & chic by apolkaa featuring stud earrings
Ha szereted megadni a módját a buliknak, szeretsz kiöltözni, ez a megfelelő szett számodra! Nőies szabású ruha, ami lehet flitteres, hegyes orrú nude pumps, szőrmebunda és különleges ékszerek - már csak egy finom koktél hiányzik!

Ti már tudjátok, mit csináltok szilveszterkor és mit vesztek fel?
Bye-bye!

6 megjegyzés:

  1. Hasonló szetteket állítottam össze én is:
    http://bizsumania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. a legutolsó összeállításban szereplő ruhát én is belevettem a szettbe :)
    én szeretek kiöltözni a nagyobb ünnepeken, most szilveszterkor is a "kis fekete ruhám" kerül majd a főszerepbe :)

    http://weheartfashion.fanzoom.net/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a kis fekete nekem még hiányzik, na de majd hétvégén vadászok egyet!=)

      Törlés
  3. A második szettből a nadrág, felső és kabát jöhet is, mert nagyon tetszik! :D Ilyesmiben elbulizgatnék holnap! :D Még nem tudom mit csinálok és mit veszek fel :( :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem programom van, de én sem tudom, mit vegyek fel.=D

      Törlés