2012. december 14., péntek

Mit vegyek fel karácsonyra?

A kérdés nekem minden évben nagy dilemmát szokott okozni. Nálunk ugyanis szokás kiöltözni Szentesére, illik megadni a módját az ünnepnek a megfelelő ruhával. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én szinte mindig az utolsó pillanatban találom ki, mit szeretnék felvenni, idén viszont már nagyjából tudom. Majd megmutatom egy karácsonyos posztban, egyelőre csak annyit árulok el, hogy az előző évekhez hasonlóan zöldben leszek. Ráadásul ilyenkor egymást érik a karácsonyi partik, akár munkahelyen, akár barátokkal szervezünk ilyet. Ezen felbuzdulva készítettem öt szettet, amik bevethetők mindkét alkalomra. Az alap mindig egy csinos ruha, amit ékszerekkel dobtam fel. Mivel otthoni ünneplésben gondolkodtam, sokhoz nem adtam táskát és kabátot. Ha mégis kéne mondanom hozzájuk valamit, egy színben passzoló clutch-al és egy fekete szövetkabáttal nem lőhetünk mellé.

Christmas sparkles

Christmas sparkles by apolkaa featuring black chandelier earrings


Elsőnek egy gyöngyökkel megbolondított kis feketét választottam a Topshoptól, amihez piros cipőt és matt arany ékszereket adtam. Ha van ilyen fazonú ruhánk, egy flitteres blézerrel hasonló hatást lehet elérni, Győrben, a plázás Hádában egy csomó flitteres blézert láttam több színben! (Volt fekete, ezüst, arany és kék, azt hiszem.)
 
Christmas in red

Christmas in red by apolkaa featuring nars nail polish
A piros ruha már önmagában annyira különleges, feltűnő darab, főleg ezzel a fekete bőr gallérral, hogy nem is kell hozzá sok minden, csak nude cipő és arany ékszerek. Lehetne fekete cipővel is viselni, de a nude-dal nem túl matchy-matchy. 
Black-gold party

Black-gold party by apolkaa featuring strapless dresses
A fekete-arany örök páros, és ez a szett több trendet is ötvöz egyszerre: szőrme, captoe cipő, szegecsek és burgundi. Nagyon elegáns, nőies, egy karácsonyi balettra tökéletes outfit! 
Under the mistletoe

Under the mistletoe by apolkaa featuring tall party dresses
Már említettem, hogy a zöld mindig előkerül nálam karácsonykor, evidens volt, hogy kell ide is egy zöld ruhás poszt. A cipő különlegességét az arany részletek adják. A sminknél nem kell túl extrában gondolkozni, egy szépen meghúzott tusvonal, egy kis fényes a szemhéjon, selyemfényű, piros rúzs, és világos bronzosító.
Lace, red, gold and royal blue

Lace, red, gold and royal blue by apolkaa featuring glitter earrings
A végére hagytam a kedvencemet. A csipkeruhákat amúgy is imádom, karácsonykor is tökéletes viseletek, most ezt a világos színűt választottam. A királykék blézerrel és piros Mary Jane cipővel párosítva modern, fiatalos szettet kapunk. A fülbevalók szerintem nagyon cukik, ha valaki itthon lát ilyen karácsonyfadíszeset, sikítson!=)

Nektek már van ötletetek, mit vesztek fel Szenteste?
Bye-bye!  

2 megjegyzés:

  1. hú hát én nagyon sokat gondolkodtam ezen :D
    Talán egy sötét farmer, egy fekete kis elegáns felső, hozzá egy arany gyöngysor.
    Smink terén, egy nagyon enyhe arany szemet csinálok, tussal (de az is nagyon-nagyon vékonyka) és egy megapiros rúzs :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is pont ilyen sminket képzeltem el.=) a szett jól hangzik, stílustól függően balerinát vagy magassarkút vennék hozzá.

      Törlés