2012. december 4., kedd

Lazy day outfitek

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem mostanában elég sokszor lazy day kedvem van, amihez a ruhám és a sminkem is igazodik. Azonban nem szabad elfelejteni, hogy sokszor emberek között kell megjelenni aznap, ezért készítettem mára néhány ötletet, mit lehet egy ilyen napon felvenni.
I need a Gingerbread Latte!

I need a Gingerbread Latte! by apolkaa featuring victoria beckham

Meleg pulcsi, farmer és lovaglócsizma: nálam ez az alap bevált kombináció, ha télen nincs semmi ötletem, mit vegyek fel. Laza sapka és kabát, egy különlegesebb táska és ékszer, és kész, indulhatunk!

Cold lazy day

Cold lazy day by apolkaa featuring black ankle booties

A közelgő karácsonyra való tekintettel választottam ezt a pulcsit, szerintem nagyon aranyos, és River Island, szóval akár meg is lehet rendelni! A parka a szezon sztárja, habár magamon nem tudom elképzelni, de úgy gondoltam, ehhez a szetthez passzol. Aki szereti ezt a sportosabb stílust, mindenképp szerezzen be egyet!
 
Leather and denim

Leather and denim by apolkaa featuring a blue coat

Nekem ez a kedvencem! A farmering és a bőrnadrág szuper párost alkotnak, barnákkal társítottam, trendi ékszerekkel és színes, rövid kabáttal. A szegecs megjelenik az ing gallérján is. Akkor jó, ha szeretnél kényelmes maradni, de mégis kitörni a pulcsi-farmer kombinációból.

 
Stay classy!

Stay classy! by apolkaa featuring a double breasted military coat

És a végére egy kicsit elegánsabb szett. A motoroscsizma és a farmer megmaradt, de ezúttal feketére cseréltem, és galléros, bő felsőt adtam hozzá. Így mindjárt más az összhatás! Azt tapasztaltam, hogy egy ilyen napon nem szívesen bíbelődök az ékszerekkel, ezért csak egy szép órával egészítettem ki a szettet.
 
Nektek mi az alap szettetek, amit felvehettek, ha épp nincs új ötletetek?
Bye-bye!  

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    A 3. szettből a táska milyen márka ? Köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Trussardi, a Zaránál találtam hasonlót.=)
      http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/hu/en/zara-W2012/269200/1048331/BASIC%20SHOPPER

      Törlés
  2. Az első és a harmadik szett nagyon tetszik :) felvenném :D

    VálaszTörlés