2012. december 24., hétfő

Karácsonyi TAG

Dorkánál láttam ezt a karácsonyi-téli taget először magyar verzióban, az amerikaival már korábban is találkoztam Macbarbie07 videójában. Gondoltam, kitöltöm én is!

1. Mi a kedvenc téli körömlakkod?
Amit épp most viselek, arany Maybelline piros glitterekkel.


2. Mi a kedvenc téli szájra való terméked?
Bármi, ami piros vagy bordó, úgyhogy most egy csoportképet kaptok: Avon Red Hot Lips és Temptress, Max Factor Wild Cherry szájfény és Red Garnet ajakbalzsam.

3. Milyen ruhadarabo(ka)t viselsz a leggyakrabban télen?
Kötött ruhát, kötött pulcsit, lovaglócsizmát, és szeretek színt vinni a mindennapokba a piros farmeremmel. Most ez az indiános a kedvencem a Takkoból.

4. Mi a kedvenc téli kiegészítőd?
Bő, meleg, fekete kötött sapka, körsál és szőrmesál

5. Mi a kedvenc téli illatod, gyertyád?
Tavaly télen vettem meg először az Ikea almás-fahéjas gyertyáját, amit imádtam, és szerencsére idén kaptam egy ugyanilyet. Ha gyertya, akkor ezt mondom, ha pedig illat, akkor a forralt bor, a mézeskalács, és a friss téli levegő illata.


6. Mi a kedvenc téli italod?
Forralt bor, főleg Bécsben =), forró csoki (minél extrább, annál jobb), és karácsonyi tea.


7. Mi az örök kedvenc karácsonyi filmed?
Igazából szerelem. Oda-vissza. A legjobb benne a srác, aki kimegy Amerikába csajozni karácsonykor: "Colin vagyok, a szexisten. Csak rossz földrészre születtem." "Odaát én leszek Vilmos herceg, csak a béna család nélkül!"

8. Mi a kedvenc karácsonyi számod? 
Most a Santa Baby-re pörögtem rá!=)

9. Mi a kedvenc téli ételed/nyalánkságod? 
Sült pulyka, mézeskalács, bármilyen sütemény, szaloncukor, főleg ha mákos, kókuszos, tojáslikőrös, vadászos, vagy vajkaramellás.

10. Mi a kedvenc karácsonyi dekorációd idén?
Nem szoktuk dekorálni a lakást nagyon, az adventi naptáramat mondom.


11. Mi áll a karácsonyi kívánságlistád élén?  
Így konkrétan nem szeretnék semmit, de bármilyen ruhát, cipőt, ékszert, esetleg egy helyes kis belépőt a Juventus Stadiumba nem utasítanék vissza.=)

12. Mit tervezel idén karácsonyra?
Sütisütést, semmi tanulást és egy kis nyugit. Meg sütit. És sült pulykát.

+1 Mi az a családi hagyomány, ami szerintetek eltér a szokásostól?
Húha, szerintem nincs ilyen nekünk... Vagyis nekem csak annyi, hogy mindig az aktuális Dr. Oetker receptfüzetből sütöm a süteményeket.

Ezzel a poszttal kívánnék minden egyes olvasómnak kellemes karácsonyi ünnepeket, pihenjetek sokat, egyetek finomakat és érezzétek jól magatokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése