2012. december 22., szombat

Karácsonyi sminkötletek

Már készült poszt karácsonyi outfitötletekkel (itt tudjátok megnézni), most jöjjenek a sminkek. Ha azt mondjuk, karácsonyi smink, mindenki fejében a piros ajkak és barna-arany szemek villannak fel, és nekem is ez a kedvencem az ünnepre. A karácsonyi sminkről általánosságban annyit mondanék, hogy szerintem valamennyi muszáj, egyrészt megadni a módját az ünnepnek szép ruhával-hajjal-sminkkel, másrészt mivel összegyűlik a család, biztosan elkattan pár fotó, és akkor már nézzünk ki tényleg nagyon jól a fotókon. Két step by stepet és három videót mutatok, előbbiek Pinterestről vannak.


Fényes, arany-fekete füstös szemek - ha bevállalós vagy, miért ne? A smink lelke a többféle bronz, az arany és a fekete alapos összedolgozásában, satírozásában rejlik, ezért ne sajnáljuk az időt a precíz munkára.


A zöld-arany páros szerintem csodaszép, azoknak ajánlom, akik szeretnének valami különleges sminket viselni karácsonykor. A glittereket nemcsak műszempillaragasztó segítségével lehet rögzíteni, az is jó megoldás, ha ecsetes végű, arany csillámos szemhéjtussal kifestjük a szemhéjat, majd a még meg nem száradt tusba nyomkodjuk bele a glittereket az ecsettel.

Promise barna alapú sminket készített erősen kontúrozott szemekkel, barack pirosítóval és piros ajkakkal. Egyszerű, de mutatós.

Bethany sminkjével szinte megegyezőt viseltem tavaly, arany szem barna mélyítéssel és piros száj itt is. A szájfény miatt nem hivalkodó, egy családi karácsonyon tökéletesen megállja a helyét.

Ingrid videóira nemrég találtam csak rá, de nagyon megtetszettek, kedves, mosolygós lány. A karácsonyi videója is nagyon tetszik, ő bronz-barna szemes, hangsúlyos tusvonalas, piros rúzsos sminket képzelt el. A három videó közül az övé tetszik a legjobban, úgyhogy idén karácsonykor ezt a sminket fogom viselni.

Nektek már megvan, milyen lesz a sminketek?
Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Engem Bethany-é fogott meg, miközben néztem a videót eldöntöttem, hogy nekem ilyen lesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem a tavaly volt olyasmim és sikert aratott, szerintem is szép.=)

      Törlés