2012. december 27., csütörtök

Karácsonyi outfit

Visszatértem a kis karácsonyi pihenőmből a blogra, még idén szeretnék pár posztot írni.=) Remélem, mindenkinek jól telt az ünnep, finomakat ettetek, együtt voltatok a családdal és persze szép ajándékokat kaptatok. Nekem nagyon jól telt a karácsony, habár előtte nap délután egytől estéig süteményt sütöttem, de megérte, mert nagy sikert aratott mind. Volt sült pulyka, halászlé, szaloncukor, minden, ami kell! Kicsit izgultam, hogy vajon mindenkinek tetszeni fog-e az ajándéka, de szerencsére mind a család, mind a barátnők nagyon örültek. Én is jó ajándékokat kaptam, többek között új tolltartót, határidőnaplót, könyveket, ékszereket, parfümöt és különféle beauty cuccokat, amikről majd lesz poszt a blogon, ha kipróbáltam őket.


Zöld ruhát viseltem karácsonyeste, amit még a nyári leárazáson vettem a Mangoban. Nagyon szeretem a formáját, a fényes övrészét. Fekete magassarkút és gyöngysort választottam hozzá, valamint az új karácsonyfadísz alakú fülbevalómat! Dalma barátnőmtől kaptam karácsonyra, ő készítette, van még egy pink is. Köszönöm!♥

Bye-bye!

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jól áll ez a ruha, magamon is el tudném képzelni, pláne feketében :)
    Hogy egy kis kritika is legyen, szerintem ez a harisnya nem a legmegfelelőbb választás, bár lehet csak a vaku tesz még hozzá a csillogásához.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!=)
      élőben sokkal mattabb a harisnya, a vaku plusz egyéb lámpák miatt csillant be ennyire.

      Törlés
  2. Nagyon csini voltál ebben a ruhában, jól áll a zöld!:) Csak azt sajnálom, hogy a karácsonyfadísz fülbevaló nem igazán látszik, kíváncsi lettem volna rá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!=) a fülbevalóról sajnos rossz kép készült, de nemsokára lesz egy poszt, amiben megmutatok pár dolgot, amit karácsonyra kaptam, ott jobban fog látszani.=)

      Törlés
  3. wow micsoda ruci :) nagyon jól áll :D

    VálaszTörlés
  4. nagyon csini voltál,boldog új évet! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól állt a ruha! Tetszel! :)

    VálaszTörlés