2012. december 31., hétfő

Ilyen volt 2012

Az év utolsó napján jó egy kicsit megállni és végiggondolni, tulajdonképpen mi is történt velünk idén. A 2012 számomra nagyon érdekes volt. Történtek pozitív és negatív dolgok is, olyan emlékek, amiket soha nem fogok elfelejteni.

A legnagyobb élményem kétségtelenül a Brüsszel-London-Párizs körutazás, amit máig emlegetünk. Mikor 12 órán át buszoztunk, mikor hajnali kettőkor megálltunk egy random német benzinkúton a semmi közepén és elkezdtünk kajálni (mi mást? =D), mikor szétáztunk Brüsszelben, macaronok, Canterbury, a "lyukunk" (értsd: egy 6 négyzetméteres szoba, ahol barátnőmmel laktunk), a beragadt csap, a pocsék kaja, hogy mikor megérkezett apa SMS-e a Juve-Roma meccs eredményéről, visítva ugráltam, hogy "Feleségül megyek Vidalhoz!", a British Museumban nagyon kellemesen eltöltött 20 perc, Martini, Bacardi Breezer, Oxford street, Madam Tussaud's, a párizsi tranzit annak minden pillanatával, Louvre, és még sok minden.=) Annyira, de annyira jó volt, jobban megismertük egymást a többiekkel, mindig nevettünk valamin, és még a kényelmetlen buszozás emléke is megszépült.
lecserélte Victoriát!=D 


A 2012-met a Juventushoz való visszatalálásom is jellemezte. Erről tavasszal írtam egy posztot, még annyival egészíteném ki, hogy a bajnokavató másnapján kába vigyorral néztem az öltözőben üvöltözős-pezsgőzős videót a McCaféban, a kupaátadáskor pedig teljesen elolvadtam a Juventus-mezbe öltöztetett gyerekektől. Ugyan a veretlenség megszakadt, de rajongásom a csapat iránt töretlen, amihez a még mindig szexi Martin Caceres és a szemtelenül fiatal (csak 19!) Paul Pogba is hozzátesz.=)

Több kapcsolatomat is átértékeltem, van, amibe már nem fektetek energiákat, van, amibe többet. Van, amire most jöttem, rá, igazából mennyire mély és fontos nekem, és van, ami megváltozott az év során.

Ami a blogot illeti, az év során 157 (ezzel együtt 158) poszt született, ősszel meghívást kaptam a Primőr Kft. bloggertalálkozójára, amit köszönök! Írtam új kollekciókról, készítettem Polyvore-os útmutatókat, teszteket, outfit és személyes posztokat. Több designváltáson is átesett a blog, a mostani tetszik a legjobban, és elégedett vagyok vele. Minden egyes kommentet köszönök, a dicséreteket ugyanúgy, mint az építő kritikákat. Köszönöm, hogy itt voltatok idén, hogy olvastatok, kommenteltetek, lájkoltatok!
A következő évben szeretném tudatosabbá tenni a blogolást, rendszeresíteni a posztokat, nem kihagyni túl sok napot két bejegyzés között. Nem ígérek semmi konkrétat, csak annyit, hogy a mostani vonalat fogom tartani jövőre is: divat, beauty és személyes.

Akár ünneplitek a szilvesztert, akár nem, mindenkinek sikerekben gazdag, boldog új évet kívánok, jövőre találkozunk ugyanitt!=)

Végül pedig néhány dal, amit a legtöbbet hallgattam idén:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése