2012. december 7., péntek

Hangolódjunk a karácsonyra!

Miközben ezt a posztot írom, várom, hogy kész legyen a karácsonyi tea, almás-fahéjas gyertya ég mellettem az asztalon, a körmömön pedig szárad az új, arany színű körömlakk. Hivatalosan is karácsonyi lázban égek, ezt szeretném megosztani veletek is, amihez a Pinterestet hívtam segítségül, és a legjobb ötleteket, legszebb képeket mutatom meg, amiket találtam.



Elsőként jöjjön egy beauty tipp, ha már ilyen témájú a blog! Nude, zöld és glitteres körömlakk kell hozzá, egy kis idő, és kész az elegáns karácsonyfás köröm. Aki bátrabb, arany alappal is csinálhatja!

Karácsonyi playlist, ami remekül összeszedi a legjobb külföldi karácsonyi dalokat. Ehhez nincs is mit hozzáfűznöm, esetleg annyit, hogy a Last Christmast és az All I Want For Christmas Is You-t én még
beletenném.
Ha kreatívkodni támad kedvetek, ez a gyertya szuper ötlet otthonra és ajándékba is: vastag gyertya, fahéjrudak és madzag kell hozzá. Fokozni lehet a karácsonyi hatást, ha vanília illatú gyertyát használunk, ami egyébként lehet kocka alakú is. Gyertyamániás vagyok, úgyhogy sanszos, megcsinálom.
Minden elismerésem azé, akinek van kedve, türelme és ideje dekorálni, én nem vagyok ilyen, ezért még nagyobb lelkesedéssel nézem a szép, ötletes karácsonyi dekorációs képeket. Ez az előszoba például csodaszép, de nem túl zsúfolt, és kreatív.
Evezzünk át konyhai vizekre: a rénszarvasos kekszek ötletes, mutatós és egyszerűnek tűnő sütemények. Nem néztem meg, van-e recept a kép alatt Pinteresten, mindenesetre én vajas keksz tésztáját használnám hozzá, abból sütném ki a vékony korongokat. A szemek és a szarv olvasztott csoki, az orr lehet bármilyen piros színű, csokis drazsé.
A gyönyörű torta marcipánnal van bevonva, azoknak ajánlom, akik szeretik a kihívásokat! Magát a tortát nem csinálnám nagyon extrára, mondjuk sima piskóta joghurtos krémmel töltve. A leveleket sablonnal kivágva készíteném, a szalagot pedig lehagynám, hacsak nem ajándéknak szánom: ugyanis szerintem annyira szép, hogy annak is simán megállja a helyét!

Aranyos ez a karácsonyi jócselekedet-lista is, hiszen valahol az advent is erről szólna. Kicsit azért magyarosítani kell, nyilván nem lehet itt Target gift cardot hagyni a bevásárlókosárban, és nem feltétlenül a Starbuck's-ban kell fizetni a mögöttünk állónak, hanem elég mondjuk a pékségben, de a többi szerintem egész megvalósítható. A legjobb szerintem a 9-es, kaparós sorsjegy erre tökéletesen alkalmas.=)
És a végére egy óriási cukiság, kötött rénszarvas! Nincs hozzáfűznivalóm, annyira, de annyira cuki.
Ma este pedig megnézem a Reszkessetek, betörők!-et, csak a teljesség kedvéért!=)
Ti is várjátok a karácsonyt?
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése