2012. december 19., szerda

DIY ajándéktipp - karkötő

Biztosan mindenki került már olyan helyzetbe, hogy az utolsó pillanatban jutott eszébe valaki, akinek karácsonyi ajándékot szeretne adni. Most én is egy ilyen szituációban voltam, és miközben készítettem a karkötőt, jutott eszembe, hogy akár poszt is készülhetne belőle. Mivel este készült, nem tudtam rendesen végigfotózni a fázisokat, de mivel egy gyorsan elkészíthető, egyszerű ékszerről van szó, azt gondolom, ez nem is szükséges igazán.

Kellékek:
tetszőleges színű gyöngyök
gumiszál
szaténszalag


A művelet pofonegyszerű: a gumiszálból megfelelő hosszúságú szálakat vágunk le, felfűzzük rájuk a gyöngyöket és összekötjük a szálak végeit. Én öt mini karkötőt csináltam különböző gyöngyökből: fekete, fehér, arany, krém és hosszú gyöngy. Ezután elrendezzük a karkötőket tetszőleges sorrendben és átkötjük őket masnival. Kész is! Tökéletes ajándék barátnőnek, tesónak, mivel személyre lehet szabni a gyöngyök színével, méretével.

Ti adtok saját kezűleg készített ajándékot karácsonykor?
Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy rátaláltam a blogodra, mert már az elején nekem tetsző dologra találtam. Én is gyakran készítek gyöngykarkötőket ilyen egyszerűen, magam részére is, és ajándékba is. Ez egy tényleg gyors megoldás, jó, hogy megmutattad.
    http://ruraleve.blogspot.hu/search/label/gy%C3%B6ngyf%C5%B1z%C3%A9s

    Boldog karácsonyt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, hogy tetszik a blogom, remélem, a későbbiekben is hasznos olvasnivalókat találsz.=) boldog karácsonyt neked is!

      Törlés