2012. december 2., vasárnap

Bécs - outfit és beszámoló

Tegnap Bécsben voltunk a sulival a karácsonyi vásáron voltunk, egy kis kultúrprogrammal és vásárlással egybekötve. Nagyon-nagyon jó volt, főleg este a vásárban forraltborozni és hazafelé a buszon (lányok, ha olvassátok esetleg, akkor üzenem, hogy ♥!!!). Vásárolni nem vásároltam sokat, mivel sikeresen rossz helyen kanyarodtam el, és nem akartam nagyon elkeveredni, ezért szépen visszamentem és vettem egy új parfümöt a Douglasban. Nagyon örülök neki, mert ezzel még nem is találkoztam itthon, egyébként a Laura Biagiotti Laura nevű parfümjéről van szó. Az eladó kedves volt, mutogatott nekem elég sok parfümöt, köztük ezt is. Életemben először voltam Starbuck's-ban, ittam egy Gingerbread Latte-t, ami egész fincsi volt, úgy látszik, az eleve extra és édesített Starbuck's kávék tetszenek. (Nem mellesleg tök jó volt telefonnal-Starbuck's pohárral és Douglas reklámszatyorral sétálni a belvárosban, tiszta menőnek éreztem magam lol.=D)
Akartam hozni pár képet a belvárosról, de egyelőre nem sikerült átrakni a képeket a telefonomról a gépre, ha megoldottam a problémát, frissítem a posztot.

A képek a Haus des Meeres tetőteraszán készültek. Ez egy óriási tropikárum-szerűség, kilenc emeletes, főleg tengeri állatokkal, de van egy olyan részleg, ahol majmok meg teknősök vannak szabadon. Nagyon érdekes és szép, érdemes elmenni, ha alapból szerettek állatkertbe járni.
A szettről: valahogy mindig úgy alakul az idő, hogy Bécsbe kell először télikabát, idén sem volt másként. A kockás, A vonalú kabátomat választottam, hozzá a kényelem jegyében lovaglócsizmát, piros farmert és kötött pulcsit. Elég hideg volt, nem ártott, hogy a pulcsi alá egy fehér top és póló is került. Nagy táska, piros rúzs és kész is!



Kabát: C&A
Pulcsi: anya kötötte
Nadrág: Promod
Csizma: Deichmann
Táska: Camaieu
Nyaklánc: C&A
Nektek hogy telt a hétvége? Voltatok valamerre karácsonyi vásárban?
Bye-bye!

10 megjegyzés:

  1. Óóó, úgy szeretnék egyszer körülnézni kicsit Bécsben.:)
    A Laura Biagiotti Laurájáról már nagyon sok jót hallottam, de itthon eddig én se találkoztam vele.:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyszer mindenképp menj el, mert nagyon érdemes!=)

      Törlés
  2. a laura biagotti laura parfümje elég régi már és tényleg nagyon fincsi illat. :) anya kapta még régen, én meg kicsiként megkaphattam az üvegét, a nevem miatt. azóta is őrzöm :D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na, akkor lehet ezért nem találkoztam még vele, mert itthon már nem lehet kapni. mindenesetre örülök, hogy rátaláltam.=)

      Törlés
  3. Ugye csak vicc,hogy attól vagy ,,menö,, mert egy gyorskávèzó poharát meg egy reklàmszatyrot viszel?

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól hangzik ez a bécsi kaland, a képek pedig nagyon jók lettek!:)

    VálaszTörlés
  5. Ez a parfüm az anyukám kedvence. Hat éves lehettem (az már jó tizenöt éve!), amikor egy szülinapja előtt elmentünk apával meg a bátyámmal ajándékot venni neki, legyen parfüm, kisváros, kis üzlet, kitettek elém három üveggel, mégiscsak én vagyok a lány, válasszak. Gyorsan félretoltam a két nagy üveget, és ezt a picit választottam. Azóta sokszor vette újra anya, most is van neki, szeretem az illatát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon aranyos történet.=) ezek szerint jól választottál.=) én egyből beleszerettem, mikor az eladó megmutatta. utána még szagoltam két Escadát, de maradtam ennél.=)

      Törlés