2012. november 22., csütörtök

Téli üzemmód

Nem is emlékszem már, kinél olvastam tavaly kb. ilyenkor ezt a mondatot: "Nehéz a blogger élete télen." Nagyon aktuálissá vált számomra, ugyanis ezért tűntem el az utóbbi majdnem egy hétben.

Miért is nehéz a blogger élete télen? Kevés a fény, minden napszakban, amikor lenne időm valamit fotózni a blogra, legyen az smink, outfit, termékfotó vagy bármi más, sötét van. Emiatt egy kicsit a kedvem is elment az egésztől, nem jött ihletem sem, hiába nézegettem a Pinterestet és a Weheartitet, hiába olvastam magazinokat. Az már csak hab a tortán, hogy mostanában egyre többet kell tanulnom és nekiálltam végre tényleg rendszeresen és hatékonyabban edzeni, amik szintén elvesznek az időmből. Egy szó, mint száz, még nem kapcsoltam át teljesen a téli blogger üzemmódra
Egy ilyet szeretnék!

A téli üzemmódra való átkapcsolás mindenkinek fontos. Van, aki kifejezetten nehezen viseli a szürkeséget, sötétséget. Én nem kifejezetten tartom magam ilyennek, de tény, hogy a sok sötétség lehangol. Ilyenkor el lehet kezdeni készülni már most a karácsonyra, akár dekorációval, akár ajándékvásárlással-nézegetéssel. Ha olyan ajándékot szánunk valakinek, ami nagyon hype-olt, akkor hatványozottan érdemes most megvenni, mert decemberben nagy valószínűség szerint verekedni kell majd érte. Az online shopping hívei egy bögre forró csokival, karácsonyi zenékkel és laptoppal kuckózzanak be az ágyba és rendeljék meg az ajándékokat, ettől is hangulatba lehet jönni. A reggeli sötétséget törjük meg élénk ruhadarabbal, legyen ez harisnya, sál, nadrág, cipő, kabát, rúzs, akármi, ami színes. A héten többször volt, hogy teljes feketében mentem suliba (fekete csizma, fekete kabát, fekete leggings... too much!), ezen is sürgősen változtatnom kell! Otthonra fényt illatos gyertyákkal, füstölőkkel lehet a legjobban varázsolni, az én kedvenceim az illatos teamécsesek. És persze mehet forró csoki, tea, vagy finom forralt bor - mikor, ha nem hidegben?! Ó, és a legfontosabb: legjobban télen lehet beülni valahova a barátokkal teázni, kávézni, forró csokizni, keressetek valami szuper helyet és beszélgessetek egy órácskát.

Ez a hét nálam teljesen erről szólt, az áthangolódásról meg a Bajnokok Ligájáról, hogy hétvégére újult erővel tudjak posztokat írni. Kerestem karácsonyi filmeket (Lolly csinált egy szuper listát, én nem is írok ilyen posztot, mert itt megvan minden egy helyen, nézzétek meg!), zenéket, lassan a receptekbe is beleugrom, sütöttem apple pie-t, főztem forró csokit, ettem aldis karácsonyi kekszet, nézegettem a karácsonyi képeket a Pinteresten, megnéztem a Bridget Jones-t, ilyesmik.=)

Ha már posztok: kérlek, írjátok meg kommentben, miről szeretnétek olvasni, mit szeretnétek látni a blogon. Ez sokat segítene nekem. Egy biztos, jövő szombaton megyek a bécsi karácsonyi vásárba, arról mindenképp írok egy rövid beszámolót képekkel.=)

Bye-bye!

3 megjegyzés:

  1. "Ha olyan ajándékot szánunk valakinek, ami nagyon hype-olt, akkor hatványozottan érdemes most megvenni..." például Turboman-t???:D (igen, olvastam Lolly posztját:D)

    VálaszTörlés
  2. Hát, az itthoni kávézást én is nagyon imádom, és mióta megvettük ezt a kávéfőzőt, olyan, mintha haza varázsoltam volna a kedvenc kávézóm :) http://ly.my/kavewebshop

    VálaszTörlés