2012. november 10., szombat

Outfit - Fix you

A mai posztban csupa olyan darab fog szerepelni, amik még nem szerepeltek a blogon, ezeket hoztam össze egy outfitbe. Suliban viseltem ma, diáknap volt, és szerencsére csak kilencre kellett menni.=)



Már említettem azt hiszem, hogy sikerült lenyúlnom anyukámtól pár kötött cuccot, köztük volt ez a pulcsi is. Nagyon megörültem neki, mert tökéletesen passzol a mostani oversize trendben. Meleg, kényelmes, csinos, imádom! Nagy ékszerekkel szeretem feldobni, most két szegecses karkötőt választottam, de jól néz ki hosszú vagy statement nyaklánccal is. A bőrnadrágomat már ezer éve meg akartam mutatni outfitben, de csak most jött el az ideje, annak ellenére, hogy sokat hordom. A farmer helyettesítője, mert nekem sokkal kényelmesebb. Hasonló kötött felsőkkel ugyanolyan jó, mint egy sima pólóval. Ajánlom nektek is, nem is gondolná az ember, mennyire jól ki lehet használni egy bőrnadrágot!
Búbánatosan lefele nézve pózolás pipa, már csak telefonnyomogatós kell!=D
 

Pulcsi: vintage
Bőrnadrág: H&M
Bokacsizma: Humanic
Karkötők: bal oldali Facebookról, amúgy Ebay, jobb oldali kampányról=)
Táska: Reserved

Bye-bye!

2 megjegyzés: