2012. november 9., péntek

Outfit - Cose della vita

Mióta reggelente sötét van, nem nagyon tudunk outfitet fotózni, de tegnap pont sikerült! A fejemet nézzétek el, ennyi telik tőlem egy nehéz nap előtt.=)
A felsőt már láthattátok a Glamour-napos posztban. Leggingsszel szoktam hordani, mert elég hosszú hozzá, általában feketékkel párosítva. A csizmám tavalyi darab, a tökéletes lovaglócsizma számomra, imádom! Az ékszerek is újak, egy Facebookos boltból rendeltem, de amúgy szinte biztosan az Ebayről vannak. A nyaklánc a legújabb kedvenc ékszerem, szerintem csodaszép.




Blézer: H&M (tavalyi)
Tunika: Orsay
Leggings: F&F
Lovaglócsizma: Deichmann

Juj, és lenne egy kérdésem hozzátok. Karácsonyra motoroscsizmát fogok kérni valószínűleg, és mindenképp valódi bőrt. Nem találkoztatok esetleg valahol ilyennel jó áron? Én körbenéztem pár honlapon, de vagy műbőr volt és drága, vagy műbőr és olcsó, vagy bőr, ámde nagyon drága.=( (Ó, kedves nemzeti bank, kérlek, szakadj rám, hogy megvehessem azt az álom Tommy Hilfiger csizmát...)

Bye-bye!

19 megjegyzés:

  1. ajj,hajnövesztéés! hidd el sokkal jobban állna egy kicsit hosszabb haj,és nem ez a bubis! :/ szerintem számodra nem ez a nagybetűs frizura..:/ De tetszik az outfit! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!=) szerintem nem állna jobban, mert nagyon alacsony vagyok, és a hosszú még jobban összenyom (ez élőben jobban kijön, mint képen), azon kívül százezer év lenne megnöveszteni, és nincs kedvem meg türelmem a köztes borzalmas állapotot elviselni. és nekem ez most tetszik.=)

      Törlés
    2. Ajj,de olyan komoly,és fiatal vagy még! és hipp-hopp megnől majd olyan Victoria Beckemesre....Csak próbáld ki,nem tetszik újra levágatod,mert tudod ha nem próbálod,nem tudod meg milyen lett volna... De ez nagyon kerekíti azt a szép arcodat..! :)) És tényleg csak jót akarok! :) Nem hiszem hogy neked nem hiányzik a coff,konty és hasonlók..:)

      Törlés
    3. elhiszem, hogy jót akarsz, de túl sok macera lenne.=) nyáron már próbáltam növeszteni, hidd el, kínszenvedés, az eleje túl hosszú volt, a hátulja rövid, rálógott a nyakamra, nem lehetett vele mit kezdeni...szörnyű. először össze kéne vágatni nagyon rövidre, hogy rendesen nézzen ki kb. egy év múlva, amikor már kezdeni is lehet vele valamit (normális konty meg hasonlók). nekem erre nincs türelmem. majd meglátjuk, mi lesz a sorsa.=)

      Törlés
  2. Deszép ez a gyűrű! Általában csalódások az egydolláros dolgok, ezért sosem rendelek, de ez egész jónak tűnik, lehet megrendelem!
    A nyaklánc nekem is megvan, de egy hordást bírt csak, sajnos hátul a nyaknál elszíneződött.

    Egyébként szerintem inkább rendeld meg magad ebayről, nem egy bonyolult dolog, sajnos ezek a facebookos eladók igencsak lenyúlják az embert!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rajtam tegnap volt másodszor, de szerencsére nem kopott le. jaj, ne is mondd, már két hónapja akarok ebayezni, csak kéne hozzá csinálni internetbankot, és még nem találtunk olyan időpontot, hogy el tudjunk menni a bankba.=D viszont jövő héten, ha minden igaz, meglesz, és akkor rettegj Ebay!=D
      hajügyben meg azt tudom írni, mint Annának is, nekem tetszik a rövid, nincs türelmem meg kedvem megnöveszteni, és nem állna olyan jól a hosszú, mert összenyom.

      Törlés
    2. Nekem sem lekopott, csak kezdett elszíneződni :( Mondjuk ez nyáron volt, télen szerintem nem olyan gyorsan, mivel nem izzad az ember :)
      Bármi kérdésed van, írj csak az ebay-jel kapcsolatban, de tényleg nem bonyolult, és elég gyorsan beszippantja az embert! :)

      Nem olyan nagyon hosszúra gondolok, de szerintem ponthogy a rövid haj áll jól a magas lányoknak, pl Ördög Nóra...
      Eva Longoria is alacsony, meg még sokan mások, szerintem biztos lenne olyan, ami jól állna :)
      Vagy ha mindenképpen rövidet szeretnél, akkor valami más fazonban gondolkodj, ez nagyon szélesít, kerekít.

      Törlés
  3. És igen, növeszd meg a hajadat, hidd el, az sokkal jobban állna, nyújtaná egy kicsit az arcodat, ez meg pont ellenkezőleg, még jobban kerekíti.
    Sokkal variálhatóbb is a hosszú.

    VálaszTörlés
  4. Hidd el, kerek archoz a vállig érő haj nem jó választás.
    Én hozzád hasonlóan kerek arcú vagyok, és a hajam minősége is hasonló szerintem - elég sűrű, vastag szálú-, még színre is ilyesmi. Legtöbbször feltűzve hordom a váll alá érő hajam, ami egy kicsit fokozatosra van vágva. A fodrászom megosztott egy-két hasznos infót arról, mit csináljak, hogy kevésbé legyen holdvilág képem: oldalválaszték közép választék helyett, kicsit hosszabb, szintén egyik oldalra csapott frufru.Szóval kicsit asszimetrikus haj.
    Az a tömött, vastag frufru, ami neked most van, nem áll jól nekem sem. (A profil képeden, ahol nincs ilyen frufrud, szerintem jobban áll a hajad.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is dettó :(
      Nekem is váll alá érő hosszabb asszimetrikus, lépcsős frizurám van, oldalsó választékkal, rövid hajat ha fizetnének se viselnék, el tudom képzelni milyen borzalom lenne :(
      Érdemes elmenni egy profi fogdrászhoz egyszer, aki tényleg tudja, hogy alkathoz, személyiséghez mi áll jól.

      Törlés
  5. Ne haragudj az anonimitásért, nem vagyok gyakorlott hozzászóló. Alix voltam:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem haragszom!=) egész eddig egyébként oldalválasztékos hajam volt, de ki akartam próbálni a frufrut, mert még hatodikban volt és akkor szerettem (mondjuk pont az volt életem legnagyobb hajhibája, mert túl rövidre vágattam), de lehet legközelebb kipróbálom az oldalfrufrut. ezt most viszont nagyon szeretem, mert reggel nem kell vele semmi mást csinálni, csak megfésülni, már ha jól sikerült beszárítani. lehet legközelebb kipróbálom az oldalfrufrut, ez még a jövő zenéje.=)

      Törlés
  6. Szerintem meg csak a hajaddal annyi, hogy nem kell megnövesztened, nem kell levágatni, csak ritkítani kellene. Így sokkal kisebb lenne, és nem is kéne megváltoztatni a hajformád :) Amúgy meg, ha neked így tetszik, akkor hord így!

    (de mondom, csak egy kicsit ritkítsd meg - jó tanácsnak szántam - ) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ki van, csak túl bubira sikerült beszárítanom.=D most laposabb, holnap látni is fogjátok!=)

      Törlés
  7. Jaaaaj nagyon tetszik ez a hármas színkombinációjú tunika *_* Lehet teszek egy kört az itteni Orsayben.

    A hajaddal kapcsolatban pedig én is csatlakozom az előttem szólókhoz, nekem is Vicky Beckhames hajam van, max két hónap alatt tutira megnőne akkorára.. Ez a nagyon rövid hajviselet tuti dob rád egy + 10 évet,.,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nincs az két hónap, egy alatt is megnőne szerintem!=) egyébként meg köszi, én is imádom a színeit, kell is egy kis színterápia ebben a szürke időben.

      Törlés