2012. november 4., vasárnap

Napi smink - Terracotta

Ma ünnepeltük a családdal a szülinapomat (ami amúgy hétfőn volt), és gondoltam, kisminkelem magam, ha már ünnepelünk. Ezt a rúzst különben is meg akartam már mutatni Nektek, mert jópár hónapja használom és szeretem.


Az Avon Terracotta nevű rúzsáról van szó, amit még szeptemberben vettem őszi piros rúzsnak. Nagyon tetszik a barnás, meleg árnyalat, szívesen viselem hasonló sminkek részeként, mint a mostani. A meleg tónusokra akartam rájátszani, ezért bronzosítót és arany szemhéjkrémet használtam, és egy tusvonallal egészítettem ki a sminket.
A hétvégén amúgy fodrásznál is jártam, vágattam magamnak frufrut.=) Szerettem volna valami komolyabb változtatást, mert untam az előző frizurámat. Nézegettem a Vidal Sassoon-frizurákat, és megtetszettek nagyon (egyébként mikor először meghallottam a nevét, nyilván Arturo Vidal ugrott be a Juvéból=DD), hát gondoltam, kipróbálom. Pár éve volt már egyenes frufrum, azt nagyon megbántam, nem állt jól, most szerintem sokkal jobb.


Hogy tetszik?
Bye-bye!

9 megjegyzés:

  1. Hohó, egy napon születtünk, csak én kicsit öregebb vagyok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát akkor boldog szülinapot így utólag!=)

      Törlés
  2. Boldog születésnapot! A hajad pedig nagyon szuper ezzel a frufruval vagányabb lett az biztos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, most nekem is sokkal jobban tetszik.=)

      Törlés
  3. Szép vagy! És szuper így a hajad ! :)

    VálaszTörlés