2012. november 30., péntek

Karácsonyi nyereményjáték! - LEZÁRVA!

Közeledik a karácsony, ennek kapcsán úgy gondoltam, indítok egy nyereményjátékot, meghálálva ezzel az egész éves olvasásotokat!
A több, mint két év alatt a blog az életem szerves részévé vált, minden komment, lájk rengeteget jelent nekem, úgyhogy most én következem. Egy nyertes lesz, aki megkapja a három termékből álló kis csomagot: egy bordó körömlakk, egy szuper szempillaspirál és egy csajos, télies parfüm.=)

Nincs más dolgotok, mint követni a blogot itt és a Facebookon, és megírni itt kommentben, milyen néven lájkoltatok-követtek, hogy fel tudjam majd a nyertessel venni a kapcsolatot. Mindenki egyenlő eséllyel indul. A határidő december 15., éjfél. 16-án délután sorsolok, hogy még az ünnepek előtt el tudjam postázni a nyereményt.

Hajrá mindenkinek!=)

46 megjegyzés:

  1. Szia Apolka!

    Szívesen részt veszek a nyereményjátkodban. :)
    Google-n Gabi, Facebookon pedig Gabriella Katlan néven követlek.

    Kellemes hétvégét!

    Üdv:

    Gabi

    VálaszTörlés
  2. itt a blogon KaMii, facebookon Patera Kamilla néven követlek:)
    köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  3. Szia :)
    Zsofia Főző néven követlek és a facebookon Zsófia Főző néven lájkoltalak :)
    Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  4. Itt GhostGirl, fbon Nikolett Gulyás néven követlek.
    Köszönöm a játékot :)

    VálaszTörlés
  5. hajnoca3 néven , Face-en pedig Horváth Hajnalka néven követem a blogod :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Nuckuruc néven követlek a blogon és Nikolett Zátrok néven facebookon.

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  7. uh szupi nyeremènyjtèk.nem nyerek soha most hàtha.
    allora
    fb:minden ami smink ès mukorom
    itt pedig Agi Mdolla.
    grazie

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Dóra Gombos néven követlek és lájkoltalak facebookon.
    Köszi a játékot:)

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. Szia
    kato1993 néven követlek a blogon , facebookon Leibler Katalin néven
    köszi a játékot

    VálaszTörlés
  11. Szia
    Anikó Faragó néven követlek.
    Anikó Faragó néven lájkoltam a Facebookos oldalt.
    Kiraktam az oldalsávba a játékot:http://ancsa97.blogspot.hu/
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Duda Ivett néven követlek facen
    Dasha néven pedig itt.
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  13. Szia!Itt Málnahab néven,Facebookon Hajdu Zsófii néven követlek!
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  14. Szia,

    én is szeretnék játszani. Itt Réks, facebook-on pedig Réka Tóth néven követlek.

    köszi szépen a játékot! :)

    VálaszTörlés
  15. szia :) Nóra Szabó néven facebookon, itt pedig nora néven követlek :)
    köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  16. wáááá dejóóóóó *___*

    Blogon: Vikii
    Facebookon: Farkas Viktória

    Fúúú. :DDD
    Puszi

    VálaszTörlés
  17. Szia!

    Lynd néven követlek és Linda Gr néven lájkollak.

    Tetszik a játék és persze a blogod.

    Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  18. Syaa!
    Blogon: Dalma ( :
    Facebook-on: Dalma Sánta
    Kösziii a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  19. jaj de szupi kis szett :) minden darabját szívesen használnám :) itt Lora névvel, ott pedig Lora S.-el (nem szeretem kiírni), követlek :)

    puszi:)

    VálaszTörlés
  20. Szia :) Itt Thündérke néven követlek, Facebook-on pedig Thündérke blogja névvel lájkoltalak :) szuper csomag, köszönjük! :) és még sok bejegyzést! :)

    VálaszTörlés
  21. Szia:)
    blog: Catwalk_bitch facebook: Beatrix Varga néven követlek!
    Köszi szépen a játékot, és további jó blogolást kívánok neked:)

    VálaszTörlés
  22. Ó, a spirál amit olyan régóta szeretnék! Remélem mellém szegődik a szerencse! :-)
    A blogot Gumikacsa20 néven követem, a Facebook oldalad pedig Kecskeméti Hajnalka néven lájkoltam. :-)
    Nagyon szépen köszönjük a nyereményjátékot! :-)

    VálaszTörlés
  23. szia! :)) Dóra Taupert néven követlek és ugyanezen a néven lájkoltam a Facebookon is :)

    VálaszTörlés
  24. szia!!
    caroline tt néven köveltke és lájkoltam a blogot tasy melinda név alatt!
    nagyon szuper nyeremények :D :)

    VálaszTörlés
  25. Szia! Blog: Mea
    Fb: Medgyesi Tímea. Júj, szeretném megnyerni azt a parfümöt! *.*

    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  26. Fanny néven követlek
    Fehér Fanny néven like-oltam

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    eniko425 néven követem a blogot, facebookon pedig Hruby Enikő néven.
    Szuper nyereményjáték, köszönjük :)

    VálaszTörlés
  28. Szia! eVra néven követlek és facebookon Veronika Bóka néven. Köszi a lehetőséget! Kellemes ünnepeket!

    VálaszTörlés
  29. én is jelentkeznék, bár eddig csa fb-n követtelek, de most becsekkoltam google-n is :D itt mia vagyok, facebookon pedig Molnár Alexandra :D köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  30. Szia! Jelentkeznék a játékra! :)
    Név: Dyah
    Facebook: Klaudia Szeipl
    E-mail: szeipl95@freemail.hu
    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  31. Szia! :)
    Itt csak egy 'v' betűként, facebookon Éva Varga néven követlek :-))

    VálaszTörlés
  32. Szia! Köszi a játékot! :)
    Nikóca T. néven követlek és Nikoletta Tassi néven lájkoltalak facebook-on:)

    VálaszTörlés
  33. szia. anna néven követlek és facen Ecser Anna néven likeoltalak

    VálaszTörlés
  34. Szia. :)
    Fruzsina Krekács néven követlek és likeoltalak facen.
    Köszi a játékot :))

    VálaszTörlés
  35. Szia!
    itt Dorcsa21 néven követlek, fészen pedig Dóra Vajas.
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  36. Szia! Petra világa néven követlek, FB-on Czellár Petra. Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  37. Szia!

    Itt Criollo néven követlek, Facebookon pedig Luca Nagy néven likeoltalak.:)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  38. Szia!
    Dorianne néven követlek.
    Facebook-on pedig Mártél Dóri néven like-oltalak. :)
    Köszi a nyereményjátékot! :)

    VálaszTörlés
  39. Szia!
    Sminkboxról a Novemberi kedvencek poszt alapján jutottam el hozzád,és látom játék van,jelentkeznék. :)
    Itt Zsofia Lengyel néven vagyok feliratkozva, Facebookon Zsófia Lengyel néven lájkoltalak.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  40. Szia!

    Bogca vagyok itt, fb-on Boglárka Farkas. :))

    VálaszTörlés
  41. szia! :)

    itt rebus néven, fb-on pedig Rebeka Tóth néven követlek.
    köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  42. Szia!
    Liana néven követlek a facebookon pedig Izabella Pálfi néven lájkoltalak.
    Köszönöm a lehetőséget!
    Üdv: Liana

    VálaszTörlés
  43. Szia!
    Niria Pink néven követlek és Melinda Dudok néven lájkoltalak.

    VálaszTörlés