2012. november 26., hétfő

Karácsonyi kívánságlista

Most néztem vissza a tavalyi posztokat, és tavaly ilyenkor már bőven benne voltam a karácsonyi hangulatban. Idén ez még nincs meg, de azért hangolódom zenékkel, filmekkel, képekkel és karácsonyi kívánságlistával. Idén karácsonyra nem szeretnék nagyon spéci dolgot, csak ruhát, sminket, kiegészítőt és könyvet, de igazából mindegy is. Összeválogattam néhány terméket, amiknek örülnék, ha a fa alatt találnám őket, nem mindet és feltétlenül ugyanezeket, de hasonlókat.=)

Nincs még klasszikus értelemben vett kis feketém, csak a csipkeruhám, úgyhogy egy szép darabnak nagyon örülnék. Főleg a pöttyös H&M darab tetszik, ami egyébként egy tavalyi Stella McCartney darab másolata, de a bársony is gyönyörű. Ha előbbibe szombaton Bécsben belefutok, félek, nem fogom kibírni, hogy ne vegyem meg...


Egyéb ruhadarabok meg kiegészítők











Ezt a palettát Katie blogján láttam, akkor döntöttem el, hogy KELL! Egyszerűen tökéletes arcpaletta, meseszép pirosítóval.

Meg szeretnék könyvet is, nincs konkrét kívánságom, csak valami izgalmasat, amiben szerelmesek meg esznek az emberek.=) Összességében ezt, a palettát meg valami szép ruhát szeretnék igazából. Meg finom vacsorát, jó hangulatot és hogy mindenkinek tetsszen az, amit tőlem kap.=)

Ti mit szeretnétek karácsonyra?
Bye-bye!

6 megjegyzés:

  1. ez a sleek paletta engem is nagyon csábít! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem csodálom, nagyon szép és jól kihasználható darab szerintem.=)

      Törlés
  2. Az utolsó mondatod nagyon tetszik! ;)

    VálaszTörlés
  3. Hmmm, nem rossz kívánságlista :-) Azt hiszem, az összes darabba beleszerettem én is! Jó shoppingolást Bécsben!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, majd mindenképp lesz belőle poszt jó sok képpel, mert imádom a bécsi karácsonyi vásárt.=)

      Törlés