2012. november 27., kedd

Catrice Ultimate Lip Glow ajakrúzs

A kapott Catrice termékek közül ezt tartottam a legérdekesebbnek felbontás után, kíváncsi voltam, milyen lehet egy ilyen átlátszó formulájú rúzs. Hasonlóval rukkolt ki a Maybelline nyáron, az áttetsző-színes Popstick rúzsokkal, amiket nem próbáltam, erre viszont nagyon kíváncsi voltam.

Amit a Catrice ír róla:
Egy szín, ami mindenhez passzol! Az új Catrice Ultimate Lip Glow - Li Colour Intensifier minden stílushoz megy: a rúzs áttetsző textúrája ajakpuhító olajokat tartalmaz és természetes, friss fénnyel vonja be ajkaid az abszolút egyedi színhatásért. Ajánlott fogyasztói ár: 1549 Ft.
Gyakorlatilag tehát egy színezett ajakápolóról van szó, ami az ajkad színének megfelelően változik. Lássuk, mit tud!

A csomagolás nagyon tetszik, fémből készült, súlya van, abszolút minőségi hatást kelt. Az alján rózsaszín műanyagot találunk, ez azt jelenti, hogy valamilyen rózsaszínt fogunk kapni. Ez az egy árnyalat létezik.

Ha kitekerjük, ne rettentsen el az élénk narancs, kicsit áttetsző rúd: tényleg rózsaszínt kapunk! Az illata édeskés, gyümölcsös, és egyébként olyan, mint egy gumicukor. Ahogy az egyik barátnőm mondta: "Ezt legszívesebben nem a számra kenném, hanem megenném."=D
Feltéve egy halvány rózsaszín réteget kapunk, ami kellemesen ápol. Nem túl tartós, minimum kétóránként érdemes újrakenni, de azt hiszem, ezt nem róhatom fel hibaként, egy efféle terméktől én nem várok el kiemelkedő tartósságot.
Összességében meg vagyok vele elégedve, szívesen használom, főleg natúr sminkekhez. A karácsonyra előre készülve annak is jó ajándék lehet, aki nem sminkeli magát erősen.


Nektek megvan ez a termék? Mi a véleményetek róla?
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése