2012. november 7., szerda

Catrice Liquid Lip Tint teszt

A bloggertalis csomagocskámban lapult két lip tint is a Catrice-től. Imádok mindenféle ajakcuccot, így kíváncsian próbáltam ki őket. Szerintem a márka legérdekesebb termékei közé tartoznak, megszerettem őket, habár a használatukhoz nem árt egy kis gyakorlat.


A kiszerelés pont olyan, mint egy szájfényé: tubusban, applikátorral. Szép egyébként a csomagolás, minimál stílusú, nekem nagyon tetszik. Nekem a Red My Lips nevű narancsos piros és az Are You Red-Y nevű bordós beütésű lila árnyalat van meg.
Az állag azonban már más, folyékony, hiszen vízalapú. Az illata kellemes gyümölcsös, és ápoló összetevőket tartalmaz. Ennek a hatását érzem, nem szárad ki tőle a szám úgy, mint mondjuk egy ajakfilctől. Az applikátornak jó a kialakítása, könnyen fel lehet vele vinni a tintet.
Én rétegezve szoktam felvinni, minden réteggel növelve az intenzitást úgy, hogy az új réteg előtt hagyom megszáradni az előzőt. A tartóssággal meg vagyok elégedve, 3-4 órát kibír minimális kopással, túléli az ivást, de az evést már nem.
Ilyenek szájon (képek még hajvágás előttről=))

 
Az áruk 1249 Ft, és van még egy ezeknél sötétebb árnyalat. Szerintem ez teljesen jó ár érte, főleg így télre, amikor ezek a sötét színek divatosak is. Le fogom csekkolni a harmadik színt is!

Nektek megvan ez a liptint? Mi a véleményetek róla?
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése