2012. november 15., csütörtök

Blogger ajánló - Macbarbie07

Nemrég írtam egy posztot a kedvenc vloggereimről, és kértem, hogy ajánljatok nekem párat, mert nem ismerek túl sokat. Ott írta Rose Macbarbie07-et, aki azóta az egyik legnagyobb kedvencemmé nőtte ki magát, szóval köszönöm szépen!=) Annyira megszerettem, hogy muszáj róla egy külön posztot írnom.

Macbarbie07, alias Bethany 17 éves, Kaliforniában él, vloggerként működik, az első videóját 2009-ben töltötte fel, azóta több, mint egymillió feliratkozót szerzett. Főleg haulban, kedvences videókban, és újabban ruhás videókban utazik, de Halloween környékén nála is megjelennek a transformation videók.

Tipikus amerikai lány, kicsit kattant, néha sok is, mikor túljátssza magát a hülye hangsúlyokkal meg hasonlókkal, de alapvetően szerethető és mindig. Ügyesen sminkel, tetszik, hogy sok drogériás terméket használ, amiket könnyen meg lehet rendelni, vagy akár simán megvenni itthon. Mivel nagyon szép, hosszú haja van, szokott haj tutorialokat is csinálni, ezek nekem nyilván nem hasznosak, de másoknak annál inkább. A kedvenceim tőle a Get ready with me típusú videók, amikben nulláról indítva mutat sminket, hajat és outfitet, a legújabb pl. a Casual Friday, de a Day to Night átváltozásokat is kedvelem.

 

Szerintem eszméletlenül inspiráló, hogy 14 évesen kezdte, és három év alatt ekkora nézőtáborra tett szert. Jó minőségben készít élvezhető videókat, amik még hasznosak is a korosztályának-korosztályunknak.=) Érdemes feliratkozni rá, ha kifejezetten tizenéveseknek szóló smink-outfit videókat keresel, ha egyszerűen és gyorsan elkészíthető sminkeket szeretnél látni, vagy egyáltalán, csak szeretnél kikapcsolódni egy vicces videóval.

Ti ismeritek őt?
Bye-bye!

6 megjegyzés:

  1. néha mikor már nagyon nagyon unatkozok azzal szórakozok, hogy hozzá hasonló híres vloggerek videóit nézegetem, de csak így találomra beírom a keresőbe h "haul".(senkit nem követek rendszeresen) néztem egy két videót tőle, de egyszerűen annyira idióta hangnemben beszél, és tényleg sokszor túljátssza magát, szóval nem igazán szeretem:D viszont tény, hogy nagyon jól csinál valamit;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az biztos, mondjuk szerintem egy angolul beszélő lánynak alapból egyszerűbb kiépíteni egy ekkora közösséget, de ez azért nem minden.=)

      Törlés
  2. én imádom ezt a csajt.:) nekem a kattantsága is bejön, jókat szoktam mosolyogni a bloopies-okon. :D ő az egyetlen amúgy, akinek az összes videóját végignézem, szerintem nagyon jó az ízlése, és jó tippeket ad. a másik, akit mostanában megszerettem, az missglamorazzi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj a bloopies-ok nagyon viccesek!=D szerintem is jó ízlése van, és amit a legjobban szeretek benne, hogy az outfitjei bőven viselhetőek, alkalmazkodik az évszakhoz meg ilyenek.

      Törlés
  3. Úristen..Beth elképesztő.!<33
    imádom a stílusát..és hogy mindig életvidám.:DD
    egyszerűen IMÁDOM.!!

    VálaszTörlés
  4. Úristen..Beth elképesztő.!<33
    imádom a stílusát..és hogy mindig életvidám.:DD
    egyszerűen IMÁDOM.!!

    VálaszTörlés