2012. október 26., péntek

Oversize - hogyan, mivel?

Idén jött az oversize divatba, először kiegészítőkkel, majd szép lassan ruhákon keresztül is. Nekem eszméletlenül tetszik minden formában, sok mindenkinek jól áll, de mint szinte mindennel, ezzel sem árt vigyázni. Az alábbiakban körüljárom a témát, hogy mindenki megtalálja a neki tökéletes alkalmazási módot.

 Az oversize túlméretezettet jelent, vagyis minden bővebb, nagyobb a szokásosnál. Óriási táska (akár clutch), karkötő, sál, ruhában top, pulcsi vagy kabát.A viselésében tulajdonképpen csak az a szabály, hogy megtartsuk az egyensúlyt. Mit jelent ez? Az oversize felsőrészhez szűk nadrág illik, ez lehet farmer, bőrnadrág, ha elég hosszú, akkor leggings, a lényeg, hogy szűk legyen. A legjobb szerintem bőrnadrággal vagy leggings-el. A cipőválasztás határozza meg az öltözés stílusát: egy magas sarkú vagy telitalpú cipővel, csizmával viseljük, nőies, ha motoroscsizmával vagy bakanccsal, akkor laza lesz az összeállítás. Ez már egyéni preferencia kérdése, nekem a magas sarkú bokacsizma és a lovaglócsizma a kedvencem így télre.
A kiegészítőknél nincs megkötve a kezünk, szerintem ugyan nem jó túlhalmozni az oversize-t, de ha jól oldjuk meg, hajrá! A legpraktikusabb egy nagy, kötött sál, de lehet ékszerekkel, táskával is próbálkozni.


Egy kis inspiráció:


És az én ötleteim, hétköznapi szettek formájában:

Monday again

It's fall-time!

I love oversize

I love oversize by apolkaa featuring a buckle belt

Ti szeretitek az oversize trendet?
Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. Én magam vagyok a 2 lábon járó oversize, őrületes volt eddig olyan darabot találni, ami mellkas résznél jó rám, nemhogy nagyobb legyen...na jó, nem vészes annyira már a helyzet így a fogyásom után, de rendkívül bosszantó, hogy a kilók ledobása után jön be ez a trend! :)
    Amúgy én is a fenti összeállításokban hordanám, az első szettben a tornacsukát egy szegecses de ugyanakkor nőcis fekete bakancsra cserélném, amúgy egyébként tökéletes kombinációkra leltem nálad :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, örülök, hogy tetszenek!=) és igazad van, bakanccsal is jól nézhet ki a a szett.=)

      Törlés
  2. Nekem is tetszik a trend, bár nem előnyös az alakomra, azért most van két oversize pulcsim, épp most posztoltam az egyikről outfitet :-)

    VálaszTörlés
  3. szerintem az oversize mindenkinek jól áll (kivéve talán annak, aki alacsony és nagyon vékony, mert elveszhet benne), szóval hajrá, hordd őket bátran!=)

    VálaszTörlés