2012. október 11., csütörtök

NOTD - I Am A Lob-Star

A mai lakkozásnál az egyik Catrice lakkra esett a választásom, amit a szombati rendezvényen kaptam. Több okból is nyúltam ez után a szokásos piros helyett: egyrészt még nem volt Catrice körömlakkom, másrészt meg tetszett ez az őszies, barnás narancs szín.
Az ecsetet elég vastag, úgy tudom, mostanában újították meg, nekem tetszik, de tény, hogy óvatosan kell bánni vele. A szín két rétegben jól fed, én húztam rá egy harmadikat is. Nagyon fényes, nem használtam fedőlakkot. Elég lassan szárad, egy 40 perces sorozat alatt lakkoztam, kb. harminc percet száradt, de utána még egy jó negyed óráig nem volt tökéletesen kemény. Tartósságról még nem tudok nyilatkozni, de a következő Catrice lakkos posztba mindenképp beleírom!


Ti próbáltatok már Catrice körömlakkokat? Mi a véleményetek róluk?
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése