2012. október 28., vasárnap

Napi smink - Ősz

Most jutott eszembe, hogy a héten fotóztam egy napi sminket, úgyhogy gyorsan ki is teszem.
Idén ősszel nagyon trendi a sötét színű ajak, a pirosas, bordós, lilás árnyalatok, én itt egy sötétlila, bordóba hajló Max Factor ajakfilcet viselek (05-ös árnyalat). Nagyon szeretem, mert hipertartós és csodaszép szín, a képen ráadásul nem is a legfrissebb állapotában van, de még így is szép. Egy hátránya, hogy nagyon szárítja az ajkakat. A szemsmink nagyon egyszerű, Lolly step by stepét készítettem el. Az arcomra megint a Max Factor új alapozója került, holnapra meglesz a teszt is róla. A pirosítót most fedeztem fel újra magamnak, ez a Max Factor Soft Murano-ja. Télre tökéletes, mivel pont olyan pirosas-rózsaszínes árnyalat, mint amilyenre kipirulsz a hidegben.




 Nektek tetszik az őszi/téli sminktrend, vagy trendtől függetlenül sminkeltek?
Bye-bye!

6 megjegyzés:

  1. nagyon szép :)
    Én két napja csak ilyen sminket hordok, tényleg olyan szép őszies ez a barna szín :)

    VálaszTörlés
  2. Szép, visszafogott nappali smink. :) Jó ez a tyúklábmintás felső is, kicsit olyan retro hangulatom lesz tőle. ^^

    VálaszTörlés
  3. Szép smink :)
    Nekem is kéne szereznem egy ilyen ajakfilcet!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik:) és jól áll! :)

    VálaszTörlés